Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Wordpress] weergave rubrieken/categorieen lijst aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Beste tweakers,

Voor een website gebruik ik de blogtool Wordpress. Om het een en ander iets aangenamer te maken, wil ik de boel een beetje naar eigen wens invullen. Zoals jullie misschien wel weten kan je bij wordpress rubrieken aanmaken waarin je je blogs kan plaatsen. Die rubrieken worden dan weer weergegeven op de voorpagina. Nou wordt die lijst met rubrieken echter weergegeven op alfabetische volgorde, terwijl ik die volgorde liever naar eigen wens invul. Nou heb ik al zitten kijken in de code enzo of ik het kon vinden, maar heb het helaas niet kunnen ontdekken. Ik denk toch dat het mogelijk moet zijn om op id (uit de tabel) te sorteren ipv naam ofzo? En dan kan ik de id's gewoon naar eigen smaak bewerken in mijn database (phpmyadmin) toch? Of zijn er nog makkelijkere opties. Wil het namelijk zo hebben dat een rubriek altijd bovenaan staat in die lijst. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Groet

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Allereerst zie ik niet wat dit in WEB doet; daar hebben we het namelijk over client-side zaken. Daarbij is dit een supportvraag op 3rd party software die prima op de fora/support van Wordpress zelf te vinden moet zijn of anders in de code met een beetje zoekwerk (geheid een "order by" ofzo).

Maar omdat ik verder ook eigen inzet mis en alle benodigde informatie daaromtrent ("Nou heb ik al zitten kijken in de code enzo of ik het kon vinden, maar heb het helaas niet kunnen ontdekken." is niet bepaald duidelijk waar je hebt gezocht, wat je hebt geprobeerd, wat je evt. hebt gevonden en waarom dat niet werkte volgens jou etc) is dit topic niet veel meer dan een quickfix en daar doen we hier sowieso niet aan.

Open gerust een nieuw topic in het juiste forum (zie voorgaande link) en hou dan de lokale policy in acht (zoals de Programming Beleid Quickstart voor PRG dat zou zijn).

Edit: en je kon echt niets vinden :?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 11-09-2008 01:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.