Lifeshaker

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-01 13:36
Lifeshaker is een "to-do" applicatie (meer info via de link).
Het pakt het hele to-do gebeuren op een originele manier aan, vooral het opdelen van taken in stappen vind ik een handige feature.

Maar 30 eur vind ik nu eenmaal teveel voor een applicatie als deze.
Dus zoek ik een freeware alternatief...

[ Voor 16% gewijzigd door stoicz op 11-09-2008 12:04 ]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Er zijn voldoende freeware todo applications te vinden via google of versiontracker, maar ze zullen niet de functies hebben die je zo waardeert in Lifeshaker. Je zult dus moeten kiezen tussen betalen voor software die je de moeite waard vind, of genoegen nemen met minder voor minder geld :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 05:40
Hier hebben we een heel mooi topic voor: Onmisbare tools / software :)

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Probeer Thinkingrock eens. http://www.thinkingrock.com.au/

Het is gebaseerd op de "Getting Things Done" methode van David Allen, ik gebruik de methode al ruim twee jaar en het bevalt mij enorm goed.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Euh, nee. :P Onmisbare tools/software is juist NIET voor software requests, wat TS dus doet. :) In dat topic wordt juist heel vaak gezegd dat het absoluut niet de bedoeling is om te vragen naar een tooltje dat X beter/goedkoper kan.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-01 13:36
Nvidiot schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:50:
Probeer Thinkingrock eens. http://www.thinkingrock.com.au/

Het is gebaseerd op de "Getting Things Done" methode van David Allen, ik gebruik de methode al ruim twee jaar en het bevalt mij enorm goed.
Bedankt, ik zal het eens bekijken.
Het ziet er wel ingewikkeld uit :9

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Onmisbare tools / software - deel 4 is inderdaad niet bedoeld voor dit soort requests. Als je op zoekt bent naar een alternatief voor een stuk software, kun je beste ook zoeken via Google, MacUpdate, VersionTracker of Softpedia. Daar komen vaak al veel programma's uit. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, maar vermeld dan wel wat je zelf al hebt gevonden en waarom het niet voldeed :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.