Screen van taskmanager:
[ Voor 19% gewijzigd door SauSkopje op 11-09-2008 00:17 ]
Verwijderd
Maargoed het werkt nu, ik ben happy
Thanks
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Anders zal je ook geen reactie terug krijgen op de desbetreffende poort.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het werkte alweer geloof ikgambieter schreef op donderdag 11 september 2008 @ 01:53:
En geef eerst eens complete informatie. Welke router, waar de poort opengezet, hoe getest (grc.com), welke instellingen, etc. Nu kan niemand echt zeggen wat je gedaan hebt
Mensen met dit soort vage problemen hebben die binnenkort weer. En dan helpt het als ze wat beter beslagen ten ijs komen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Helemaal waar! Point takengambieter schreef op donderdag 11 september 2008 @ 02:00:
[...]
Mensen met dit soort vage problemen hebben die binnenkort weer. En dan helpt het als ze wat beter beslagen ten ijs komen
lol dus meneer denkt dat ik binnenkort hier weer ben met het probleem, Nou ik zal je mooi even alle informatie geven die je "nodig had" (als je goed naar me plaatje kijkt zie je vanzelf al je antwoorden)gambieter schreef op donderdag 11 september 2008 @ 02:00:
[...]
De router die ik gebruik?: ow zie ik daar de livebox getyped in me berichtje? jaaaaaaaa helemaal gelijk.
Hoe getest?: Zie ik daar niet een url in het firefox venster staan die verwijst naar de poortchecker van utorrent zelf op hun site? jaaaaaaaaaaaa helemaal gelijk
Welke instellingen?: Volgensmij zie ik de instellingen groter dan wat dan ook op dat plaatje staan... jaaaaaa helemaal gelijk.
Volgende keer kijk aub voordat je nutteloos commentaar geeft op iets wat allang verholpen is
Als je nou ook nog naar de info zou verwijzen, dan hoeven wij er niet naar te zoeken.
Wel een grote mond voor iemand die hier net komt kijken
[ Voor 83% gewijzigd door allure op 13-09-2008 16:19 ]
Wie snapt dit niet danCodeCaster schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:49:
De poort wordt alleen als 'open' aangegeven als er een programma op luistert... niet meer dan logisch dat uTorrent aan moet staan om de poort open te laten staan.
Homey — Critics are those without skills to create.
HijSauSkopje schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:45:
tja zodra ik utorrent zelf aanzette geeft die wel goed aan.(...)
[ Voor 21% gewijzigd door CodeCaster op 13-09-2008 15:28 ]
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Een computer doet niet anders.
Homey — Critics are those without skills to create.

Hangslot?

Kettingslot?
En wat voor poort gaat het om?

Metaal?

Hout?
Een poort staat 'open' wanneer er een programma op 'luistert'. Een verbinding wordt pas tot stand gebracht wanneer er een antwoord wordt ontvangen van de ontvangende partij. Wanneer er géén programma 'luistert' op een bepaalde poort, zal er geen antwoord worden verstuurd voor verzoeken op die poort.
Conclusie: wanneer je met zo'n website de poort checkt, zal er naar jouw IP-adres een pakketje worden verstuurd naar de poort die je invult, de router forward dat pakketje ook naar het ingestelde IP en vanaf daar gaat het fout: de PC zal niks terugsturen want er draait geen programma dat op die poort luistert (ongeveer, een wat preciezere omschrijving valt hier te lezen, wat je uiteraard ook gewoon zelf had kunnen doen).
En als jij graag plaatjes leest, ga je maar naar de stripboeken beurs ofzo. Jaaaaaa.SauSkopje schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:41:
[...]
lol dus meneer denkt dat ik binnenkort hier weer ben met het probleem, Nou ik zal je mooi even alle informatie geven die je "nodig had" (als je goed naar me plaatje kijkt zie je vanzelf al je antwoorden)
De router die ik gebruik?: ow zie ik daar de livebox getyped in me berichtje? jaaaaaaaa helemaal gelijk.
Hoe getest?: Zie ik daar niet een url in het firefox venster staan die verwijst naar de poortchecker van utorrent zelf op hun site? jaaaaaaaaaaaa helemaal gelijk
Welke instellingen?: Volgensmij zie ik de instellingen groter dan wat dan ook op dat plaatje staan... jaaaaaa helemaal gelijk.
Volgende keer kijk aub voordat je nutteloos commentaar geeft op iets wat allang verholpen is
Het is hier een *forum* geen raad je plaatje.
Ja, alle info stond in je screenshot, maar het e.e.a. uittikken is wel zo gewenst.
En als iemand dan aangeeft dat je beter het probleem kunt uitzoeken ipv symptoonbestrijding is het niet zo netjes als je 'm gaat afzeiken.
Tijd voor een nieuwe sig..