Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:26
Hallo,

Ik heb al een tijdje een sim-only 25 abonnement van Debitel... nu heb ik sinds deze maand in 1x dit probleem:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stijn.teh.man/debitel.jpg

Al mijn belkosten worden buiten de bundel gerekend! Iemand die bekend is met dit probleem? Zo'n doos bij de klantenservice zegt dat ze pas iets kan zien/doen als ik mijn factuur heb.. dit is over een ruime week... maar de kosten lopen op en dit is een peperduur grapje...

Heb wel mijn abonnement over laten zetten naar t-mobile.. maar dit is pas in december...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46

Sick Nick

Drop the top!

Zo te zien heb je je 25 euro tegoed al verbruikt en ben je daarna verder gaan bellen/smsen en dus buiten je bundel/tegoed. Zie er niks raars aan eigelijk, tenzij je amper hebt gebeld dan klopt er iets niet nee.

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-11 21:08
ik heb mijn abbo stop laten zetten bij hun, en zit nu ook op maand 1 van de 3 maand termijn, en terwijl ik 0 minuten heb gebeld en 0 smsjes heb verstuurd afgelopen maand, kreeg ik buiten mijn abbo kosten van 5 euro, ook nog eens buitenbundel kosten van 13 euro! en dan heb ik niet gebeld, smst of niks!

ze hebben het weer eens niet goed geregeld :(

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:26
Close het topic maar... ik heb het niet goed gelzen en schijnbaar zit ik er dus idd al overheen...

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-11 07:50
dbzfan schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:24:
Close het topic maar... ik heb het niet goed gelzen en schijnbaar zit ik er dus idd al overheen...
Terwijl je nog niet gebeld of ge sms't hebt?
!GN!T!ON schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:00:
ik heb mijn abbo stop laten zetten bij hun, en zit nu ook op maand 1 van de 3 maand termijn, en terwijl ik 0 minuten heb gebeld en 0 smsjes heb verstuurd afgelopen maand, kreeg ik buiten mijn abbo kosten van 5 euro, ook nog eens buitenbundel kosten van 13 euro! en dan heb ik niet gebeld, smst of niks!

ze hebben het weer eens niet goed geregeld :(

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En ik zou dat plaatje offline halen, ik vind het nr nou niet echt goed geblacked.
Pagina: 1