Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Rechtermuisklik in Start menu functioneert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag wilde ik de programmalijst in mijn startmenu sorteren, alleen kwam ik erachter dat de rechtermuisklik in geheel menu start niet werkt.

Een reboot hielp niet, daarnaast geprobeerd naar SP3 te upgraden, werkte ook niet. Ook heb ik van thema veranderd, maar het mocht niet baten.

Daarna heb ik zitten googelen, maar kon zo niets vinden hierover. Weet iemand waar dit probleem vandaan komt? En wat ik eraan zou kunnen doen, naast het herinstalleren van Windows?

Alvast bedankt,

Aljan

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Is het een clean install of een die al even draait? Heb je volledige rechten op dat toestel? Werkt het rechterklikmenu elders wél?

Het rechterklikmenu kan waarschijnlijk uitgeschakeld worden door de admin. Andere klassieke oplossing-voor-alle-problemen: spyware?

[ Voor 11% gewijzigd door YellowOnline op 10-09-2008 23:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

Clean install, ik ben administrator en overal anders werkt het wel. Spyware lijkt me nog wel erg snel en daar heb ik nooit zichtbaar last van.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In de eigenschappen van het Startmenu (rechtermuistoets op startbalk, Startmenu, Customize) kun je instellen of Drag'n'Drop wel of niet mag. Kijk daar eens :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Dit meen je niet!! Super bedankt! Haha! Ik customize mijn start menu altijd, omdat dat ding anders zo onnodig groot is, iets teveel uitgevinkt. Bedankt hoor :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 23:15:
Dit meen je niet!! Super bedankt! Haha! Ik customize mijn start menu altijd, omdat dat ding anders zo onnodig groot is, iets teveel uitgevinkt. Bedankt hoor :)
Mooi, het zijn soms die kleine dingen. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1