[Dell Inspiron 6000] Batterij lampje knippert oranje

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-12 00:34
Sinds vanmorgen knippert het batterij lampje van mijn Inspiron oranje.

De LED knippert eerst snel 4 maal oranje gevolgd door 1 maal groen. Ik heb het vermoeden dat de batterij nagenoeg dood is aangezien hij nog maar zeer kort meegaat.

Heb het geprobeerd op te zoeken in de handleiding maar er staat niets over in, iemand die mijn vermoedens kan bevestigen?

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12 14:35
Kom je snel achter: haal de oplader uit de de laptop en kijk hoelang ' ie het volhoudt. Is dat < 10 minuten dan is je batterij inderdaad eol.

Staat er in de batterij-indicator van je (ik vermoed) Windows niets over de resterende accu tijd?

Homo sapiens non urinat in ventum

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-12 18:27

mrsar

waar een sar is,is een wodka

als het goed is heb je op de accu een druk knopje waarmee je kan zien hoe vol de accu nog is.
als je deze langer ingedrukt houd gaat deze een testje doen.als alle lampjes gaan knipperen,dan moet je de accu vervangen (zie je niets is de batterij goed)
dit is bij de zakelijke laptops zo,weet dus niet zeker of dit zo is bij de inspiron

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-12 00:34
mrsar schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:53:
als het goed is heb je op de accu een druk knopje waarmee je kan zien hoe vol de accu nog is.
als je deze langer ingedrukt houd gaat deze een testje doen.als alle lampjes gaan knipperen,dan moet je de accu vervangen (zie je niets is de batterij goed)
dit is bij de zakelijke laptops zo,weet dus niet zeker of dit zo is bij de inspiron
Ik heb dit even geprobeerd.
Als ik op het knopje druk gaan de buitenste en het middelste lampje branden, komt er dus op neer dat hij nog in redelijke staat zou moeten zijn?

• Tama1
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 08:25
@Prutzer80 Ben je er al achter wat het zou kunnen zijn? Ik heb namelijk sinds gisteravond exact hetzelfde met mijn Inspiron..

• yourt
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ik heb dat ook gezien, en vermoedde al dat mijn batterij bijna overleden is...
is het dat idd.?
Pagina: 1