Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Verwijderd
Die zijn alleen voor o.a. de Amerikaanse US-Store gebruikers. ;-)
In Nederland en genoeg andere landen zijn er nog geen afspraken met filmstudio's.
In Nederland en genoeg andere landen zijn er nog geen afspraken met filmstudio's.
Het is overigens via een omweg wel te doen. Echter heb je dan geen nederlands ondertiteling. Volgens mij kon je in het apple tv topic vinden hoe en wat.
Dat werkte via iTunes gift cards en eBay, maar sinds iTunes 8 is er meer controle hierop en zul je tevens een proxy in Amerika moeten hebben.Timen schreef op woensdag 10 september 2008 @ 22:52:
Het is overigens via een omweg wel te doen. Echter heb je dan geen nederlands ondertiteling. Volgens mij kon je in het apple tv topic vinden hoe en wat.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
weet je dit zeker want ik ben ook een us account houder en heb nog geen problemen gehad!Hertog schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:38:
[...]
Dat werkte via iTunes gift cards en eBay, maar sinds iTunes 8 is er meer controle hierop en zul je tevens een proxy in Amerika moeten hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 15:11 ]