Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Producten vergelijken in de PW

Pagina: 1
Acties:

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 20:33

_AvA_

en dat ben zo.

Topicstarter
Vandaag gebruikte ik weer de pricewatch, dit doe ik heel regelmatig. De nieuwe stijl is heel mooi en veel overzichtelijker geworden, daarvoor hulde!

Omdat nu alles zo overzichtelijk is, wilde ik ook graag wat gaan vergelijken. Ik ben op zoek naar een leuke netbook voor school. Dus ga ik eens in de pricewatch kijken wat er in mijn budget valt. een aantal vallen er meteen af (daarvoor kan ik het Prijs filter aanpassen) en zo pas ik nog een paar filters aan. Dan staan er een paar tussen die wel in het plaatje passen, maar die ik toch liever niet in de vergelijking wil hebben.

Als ik dan mijn zoekopdracht verder specificeer vallen er ook resultaten weg die ik wel wil zien.

Is er een mogelijkheid om de producten die ik niet wil zien gewoon 'weg te kunnen klikken', of zou zoiets te ontwikkelen kunnen zijn? Ik zou het erg handig vinden, en naar mijn mening gaat de pricewatch dan nog verder dan alleen een prijsvergelijker, maar ook richting productvergelijker.

Droogkloot.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is overduidelijk een feature request en daar kunnen wij Frontpage Admins niet zoveel mee. Daarvoor moet je echt bij de devvers zijn :)

En dus krijgt dit topic een subtiel tikje van PW naar LD :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 14:19

Mickroz

Mickroz#2491

Ik wilde geen nieuw topic aanmaken hiervoor aangezien deze er al was,dus schop ik deze even omhoog.

Ik zou ook wel graag een product vergelijker in de PW willen zien, met sommige producten is het inderdaad wel handig om even naast elkaar te leggen in plaats van meerdere schermen te moeten openen.

Misschien met een max. van 3 of 4 producten?

Steam-Twitch-YouTube-Twitter

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan het misschien nog beter vermelden op de Devtrack :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Mickroz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 14:19

Mickroz

Mickroz#2491

goed plan, thanks!

devtrack: Producten vergelijken

[ Voor 72% gewijzigd door Mickroz op 23-06-2009 17:15 . Reden: devtrack link bijgevoegd ]

Steam-Twitch-YouTube-Twitter