[iPhone 3G] Apps syncen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Het lukt me prima de iPhone te syncen met de iTunes bibliotheek, maar als ik een app uit de app store download en vervolgens onder het tabblad 'programma's' op synchroniseren klik, wordt de hele meute wel gesynct, maar ik kan de app nergens terug vinden. Wat nu? Ik heb de computer al gemachtigd.

Ook wil ik graag de app store in via het programmasymbool op het beginscherm, maar ik heb het hele symbool niet! Ik denk dat het komt omdat het dinnetje de foon heeft geinitialiseerd (waar ik niet bij was :X ). Mogelijk komt het doordat de creditcardoptie niet heeft ingevuld?

Verwijderd

Edmin schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:30:
Het lukt me prima de iPhone te syncen met de iTunes bibliotheek, maar als ik een app uit de app store download en vervolgens onder het tabblad 'programma's' op synchroniseren klik, wordt de hele meute wel gesynct, maar ik kan de app nergens terug vinden. Wat nu? Ik heb de computer al gemachtigd.

Ook wil ik graag de app store in via het programmasymbool op het beginscherm, maar ik heb het hele symbool niet! Ik denk dat het komt omdat het dinnetje de foon heeft geinitialiseerd (waar ik niet bij was :X ). Mogelijk komt het doordat de creditcardoptie niet heeft ingevuld?
Wat voor iPhone heb je? Enkel de 3G kan uit het doosje met de App Store werken

Het klinkt alsof je een firmware versie 1.x hebt, dan kun je ook niet gebruik maken van de App Store. Je moet je iPhone dan eerst upgraden naar de laatste firmware versie.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Tjek topictitel: iPhone 3G ;)

Firmware versie is 2.0.2

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
ik heb precies hetzelfde probleem, zelfde telefoon zelfde firmware.
ik heb het eigenlijk "opgelost" door mijn apps gewoon te downloaden en te installeren via de appstore op de iphone zelf.

{offtopic}
overigens vind ik itunes echt een ongelovelijk :X programma. als ik hem onder vista wil afsluiten slaat ie _altijd_ vast en moet ik het proces killen anders start ie doodleuk opnieuw op. geen ondersteuning voor lossless audio (buiten apples eigen lossless format dan). en traaaaaaaaaaaag :|
{/offtopic}

Verwijderd

Do! Had ik kunnen zien idd.

Te vroeg op vanochtend... 8)7

Je kan een hoop proberen met backups terug zetten en zo. Maar misschien als je vrijdag naar de 2.1 versie gaat, dat het dan opgelost is?

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
@harrald: Bedankt voor de tip. Ik kan trouwens zelfs in iTunes onder het iPhone tabblad 'programma's' geen vinkjes zetten. Ik zie de vier gratis apps die ik heb gedownload, 'Alle programma's' is geselecteerd en de rest is greyed out. Helaas kan ik dus via de iPhone de appstore niet in, omdat het ik er geen icoon van heb..

offtopic:
Volledig eensch over de gebruiksvriendelijkheid van iTunes BTW. Mijn vriendin heeft al twee jaar een iPod, maar ze snapt er geen donder van.

@gotjoen: Dus het zou een firmware fout kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou bijna niet anders kunnen, lijkt mij.
Een kale ipod touch of iphone heeft gewoon die AppStore als icoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
;(
Ik schaam me kapot...

Het dinnetje had inmiddels 'beperkingen' ingeschakeld en het enige dat ze geblokkeerd had was de App Store. Ze kon zich alleen niet meer herinneren dat ze dat gedaan had...

Je zou ze toch wat!!!

Iig bedankt voor het meedenken.

edit: overigens kan ik ze nog steeds niet syncen via iTunes. Het lukt alleen via de App store op de iPhone zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door Edmin op 12-09-2008 20:41 ]

Pagina: 1