Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Eigen visualizer bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik vraag me al een hele poos af, hoe je een visualizer in mekaar programmeert. heb zelf al wat research gedaan maar ik kan maar geen begin krijgen. bijvoorbeeld om geluid omzetten naar bitjes/bytjes.

ik zit namelijk nog steeds met het probleem: hoe kan geluid "opvangen" en dit naar bitje/bytes omzetten zodat ik er iets mee kan, dit zou ik het liefst doen met mp3'tjes. Zodat dat ik dit in een eigen mediaplayer kan bouwen.

als iemand me hier mee kan helpen/of me in de goede richting duwen zou dit heel mooi zijn!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 21:02 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kijk eens in de code van een programma als Audocity, daar is dat wel in te vinden.

Die topictitel en het eerste deel van je post zijn wel heel erg onduidelijk trouwens.

Dat zit wel Schnorr.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het is hier wel de bedoeling om zelf opzoek te gaan naar een oplossing. Dus: wat heb je zelf al gevonden? Niks? Lukte daar iets niet mee? Loop je tegen een speciek probleem aan? etc. etc.
Als je Programming Beleid - De Quickstart eens doorleest dan zie je welke informatie we graag terug willen zien in een topicstart.

GoT is geen helpdesk om ff snel een antwoord te scoren, jammer dat je GoT wel zo gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Creepy op 10-09-2008 22:20 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.