Het grote N96 abonnementen topic!

Pagina: 1
Acties:
  • 6.492 views

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Gezien er veel mensen met veel pijn en moeite wachten op de Nokia N96 en hun frustraties niet in het N96-topic mogen droppen (tech only) dit topic! Post hier je ervaringen met de aanbieders en welk abonnement waar goedkoper gevonden kan worden... Enjoy! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.djpdjp.nl/draaakje/nokian96.jpg

Specs:
Afmetingen
Volume: 92 cc
Gewicht: 125 g
Lengte: 103 mm
Breedte: 55 mm
Diepte:18 mm, lokaal tot 20 mm

Tech-specs
16GB aanboord opslag
128MB Ram en 256MB Systemram
Nokia BL-5F, 950 mAh Battery
320×240 display / 16 miljoen kleuren / 2.8 inch
Built-in GPS
Built-in WiFi
Built-in FM Radio
Built-in 5MP Camera met flits
Built-in DVB-H (TV kijken op je mobiel via DVB)
Info:
De N96 wordt de opvolger van de populaire N95. Alle features van de N95 zijn dan ook aanwezig op de N96 + mobiel televisie kijken via DVB-H.
Het toestel is nog niet uit. De specs zijn officieel bekend gemaakt: Uitgebreid overzicht alle specs
Reviews
Aangezien het toestel nog niet op de markt is zijn er ook nog bijna geen previews/reviews van het toestel.

Foto's van de N96
Nokia site: http://www.nokia.com/A4630648?category=n96#
Gadgetzone: http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4479
Kanttekeningen
Aangezien de N96 gezien kan worden als de opvolger van de N95 kunnen we het e.e.a. al over het toestel zeggen. Op het eerste gezicht is de Nokia weer lekker aan het uitmelken van haar producten (na N8x -> N95 -> N95 Music -> N96). De N96 biedt namelijk tot wat ze nu zover weten alleen meer geheugen (128 MB ipv 64MB wat hard nodig was, aangezien de N95 nog al redelijk snel bij het browsen een geheugenvol sluit applicatiemelding gaf) en mobiel TV kijken. De N95 bood technisch-gezien veruit het meeste. Als ernstig kritiek punt: dat op ' usability ' viel echter het nodige te klagen: trage software, beneden gemiddelde accutijd, weinig geheugen, weinig gebruikersvriendelijk "leek" OS.

- Geen Touchscreen
- Dezelfde batterij als de N95. Hopelijk is hij echter zo geoptimaliseerd dat hij nu wel behoorlijk meegaat op z'n batterij. Want de battery-drain was het grootste probleem van de N95. Wat heb je aan alle features als ze uitgezet moeten worden, wil je een nog een beetje normaal kunnen bellen over een aantal dagen.
- Zelfde Symbian S60 3rd maar dan Feature Pack 2 en waarschijnlijk zelfde processor. Dat betekent dat het OS (mogelijk) nog al sloom reageert net als bij de N95.
- Nog niets bekend over de browser: wordt deze eindelijk beter en gebruikersvriendelijker dan de standaard N95 browser?

+ GPS
+ Mobiel TV kijken
+ 5MP Camera (van boven gemiddelde kwaliteit)
+ WiFi
+ Open-platform (iPhone is vooralsnog closed)

Conclusie: De N96 wordt technisch gezien weer het nummer 1 toestel met de meeste features in 1 apparaat. Op het puur gebruiksvriendelijkheidsvlak van het apparaat als geheel gaat de N96 het niet tegen de iPhone opkunnen. Hopelijk is in de N96 een snellere processor gezet of reageert het OS sneller. Dat zou het al een stuk prettiger maken!

Of de N96 ook voor het brede publiek een goed en toegankelijk toestel wordt valt te betwisten, maar voor de techies zal je komend seizoen niet om de N96 heen kunnen!
Wil je de technische aspecten van de Nokia N96 bespreken? N96 tech-topic

[ Voor 90% gewijzigd door djpdjpnl op 10-09-2008 20:25 ]

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:37
Hulde voor deze topic!

Paar weken terug bij telefoons.nl de N96 voor 0,00 euro gekocht! 22,50 euro per maand inc mobiel TV. Geen Surf en mail! Maar dat kan je ten alle tijden afsluiten bij kpn. Heb de N96 nog goedkoper dan de N95 8gb bij sommige winkels 8)7

De klantenservice zei dat ze iedereen maandag gaan opbellen, ze zei dat het ook op de site stond maar dat klopt dus niet! "Deze actie is verkrijgbaar vanaf 15 september maar u kunt nu al bestellen via telefoons.nl zodat u deze telefoon gelijk in huis heeft op 15 september"

Maar wel apart, kan niet wachten O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Isane op 10-09-2008 20:33 ]

• djpdjpnl
  • Niet online
KPN gebeld vandaag want ik wil van Hi overstappen naar KPN voor de Nokia N96 incl. MobielTV, Surf&Mail Totaal en een 32,50 abonnement. Korting meenemen zou geen probleem moeten zijn. De klantenservice vandaag gebeld omdat ik berichten hier op T.net zag staan dat de bestellingen aangenomen worden. Volgens KPN zijn jullie leugenaars want hij kan nog helemaal niet besteld worden, het is slechts een inschrijving. Ja, ze doelde op het gehele keuze gebeuren van wel abo met welke extra's. :? Sowieso je klanten uitmaken voor leugenaar is wat vreemd en er staat toch echt 'bestel' en niet meer 'schrijf in' zoals eerst het geval was. Enfin, waar ik voor belde was het feit dat de N96 wel besteld kon worden door nieuwe klanten, maar niet via het verlengen-schermpje. Ik dacht dat ze dat met een druk op de knop er wel bij konden zetten. Niet dus, het was allemaal niet waar wat hier gezegd werd, vanaf maandag (15e) begint pas de sale en geen minuut eerder. Overigens moet je opletten bij KPN... haal je de Surf&Mail van het abo af dan betaal je geen 99,95 voor het toestel maar 229,95(!). Dus let op wat je besteld. :) Ik moet dus nóg langer wachten hoeveel pijn het ook doet. :P

Verwijderd

Bij KPN destijds N96 besteld toen ie even op de site stond voor 0 eur en met een abonnement van 12,50. Bevestiging e.d. ontvangen.

Vanavond door ze gebeld, maar heb telefoontje gemist. Ben benieuwd wat ze te melden hebben...

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:39:
KPN gebeld vandaag want ik wil van Hi overstappen naar KPN voor de Nokia N96 incl. MobielTV, Surf&Mail Totaal en een 32,50 abonnement. Korting meenemen zou geen probleem moeten zijn. De klantenservice vandaag gebeld omdat ik berichten hier op T.net zag staan dat de bestellingen aangenomen worden. Volgens KPN zijn jullie leugenaars want hij kan nog helemaal niet besteld worden, het is slechts een inschrijving. Ja, ze doelde op het gehele keuze gebeuren van wel abo met welke extra's. :? Sowieso je klanten uitmaken voor leugenaar is wat vreemd en er staat toch echt 'bestel' en niet meer 'schrijf in' zoals eerst het geval was. Enfin, waar ik voor belde was het feit dat de N96 wel besteld kon worden door nieuwe klanten, maar niet via het verlengen-schermpje. Ik dacht dat ze dat met een druk op de knop er wel bij konden zetten. Niet dus, het was allemaal niet waar wat hier gezegd werd, vanaf maandag (15e) begint pas de sale en geen minuut eerder. Overigens moet je opletten bij KPN... haal je de Surf&Mail van het abo af dan betaal je geen 99,95 voor het toestel maar 229,95(!). Dus let op wat je besteld. :) Ik moet dus nóg langer wachten hoeveel pijn het ook doet. :P
Ik heb hem vandaag via de site besteld en ik heb bevestigings mail en al.
Heb ID nummer en bankrekening op moeten geven dus gel*l is het niet toch.

Hulde voor dit topic trouwens. Was `n vraagje waard toch.

Verwijderd

Beste ********* ,
Hartelijk dank voor je bestelling!

Je bestelling is in goede orde ontvangen en zal zo spoedig mogelijk worden verwerkt. Je zult bericht krijgen van KPN als je bestelling verzonden wordt.
Bestellingsgegevens
Afleveradres:

Besteldatum: 10/ 9/2008
Ordernummer: *******
Betaalmethode: Rembours (zorg ervoor dat je contant (gepast) geld in huis hebt om de bezorger te betalen)
TNO96ZIZ Nokia N96 1 99.95
AKPNT24F32 KPN € 32.50 2 jaar 1 0.00
DSURF24TO Surf&Mail Totaal € 9.95 p/mnd 1 0.00
DVERZMEXOP KPN Zeker Mobiel Extra voor € 8.- p/mnd 1 0.00
DMOBTV2424 actie: GRATIS Mobiel TV 1 0.00
NACTIE2402 actie: GRATIS thuisbezorgd 1 0.00
NACTIE2403 actie: GEEN aansluitkosten 1 0.00
NKPNF24F32 Webvoordeel: 24 mnd voor € 27.50 /mnd 1 0.00

Totaal 99.95
Heb je een nieuw toestel inclusief abonnement besteld? Dan neemt KPN zo snel mogelijk telefonisch contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak op het door jouw opgegeven afleveradres: thuis of op je werk.

Zorg dus dat je telefonisch bereikbaar bent, want na het maken van de bezorgafspraak kunnen we je bestelling binnen 24 uur leveren per koerier!

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement moet er altijd een pinbetaling van € 0.01 gedaan worden. Deze pinbetaling moet altijd worden gedaan met de bankpas waarvan het rekeningnummer overeenkomt met de gegevens op het contract. Dit ter voorkoming van misbruik van uw rekeningnummer of bankpas. Een eventuele remboursbetaling kan alleen via een pintransactie voldaan worden.

Bij het verlengen van uw abonnement of de aanschaf van een prepaid toestel kan er op dit moment bij! aflevering helaas nog niet worden betaald door middel van een pintransactie. Een eventuele betaling moet dus contant worden voldaan.
> Bestelvoorwaarden
> Betaling
> Bestelvoorwaarden losse telefoons en apparatuur
> Bestelvoorwaarden pakketten en diensten
Met vriendelijke groet,
Marco Visser
Directeur KPN Mobiel

in mijn ogen is dit toch echt `n bestelling

• djpdjpnl
  • Niet online
Had ook niet verwacht dat het onzin was wat hier verkondigt werd. Ik heb genoeg ervaring met de helpdesk van KPN om te stellen dat zij onjuiste informatie verstrekken, niet de klanten. Zal ik morgen eens bellen en ze het topic laten zien? ;)

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 21:39:
Bij KPN destijds N96 besteld toen ie even op de site stond voor 0 eur en met een abonnement van 12,50. Bevestiging e.d. ontvangen.

Vanavond door ze gebeld, maar heb telefoontje gemist. Ben benieuwd wat ze te melden hebben...
Ik heb hetzelfde inderdaad, nog niks van ze gehoord, maar mochten ze mij bellen dan zal ik het zeker even hier melden.

Gamertag: FinrazielNL

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
herculesds schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:30:
Hulde voor deze topic!

Paar weken terug bij telefoons.nl de N96 voor 0,00 euro gekocht! 22,50 euro per maand inc mobiel TV. Geen Surf en mail! Maar dat kan je ten alle tijden afsluiten bij kpn. Heb de N96 nog goedkoper dan de N95 8gb bij sommige winkels 8)7

De klantenservice zei dat ze iedereen maandag gaan opbellen, ze zei dat het ook op de site stond maar dat klopt dus niet! "Deze actie is verkrijgbaar vanaf 15 september maar u kunt nu al bestellen via telefoons.nl zodat u deze telefoon gelijk in huis heeft op 15 september"

Maar wel apart, kan niet wachten O-)
Ik ga er 100% zeker vanuit dat deze aanbieding correct is aangezien er in de voorwaarden van telefoons.nl niets maar dan ook niets in de bestelvoorwaarden vermeld is over prijswijzigingen _/-\o_ :+

Hier komt ook nog bij dat ze waarschijnlijk juridisch ook niks kunnen cancelen aangezien we in het bezit zijn van een Bestelfactuur :9

[ Voor 3% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 01:40 ]

• Isane
2coowl4you schreef op donderdag 11 september 2008 @ 01:38:
[...]

Ik ga er 100% zeker vanuit dat deze aanbieding correct is aangezien er in de voorwaarden van telefoons.nl niets maar dan ook niets in de bestelvoorwaarden vermeld is over prijswijzigingen _/-\o_ :+

Hier komt ook nog bij dat ze waarschijnlijk juridisch ook niks kunnen cancelen aangezien we in het bezit zijn van een Bestelfactuur :9
Ooh dat klopt wel :) want iemand had die klantenservice ook gebeld ivm de prijsstijging. Maar we hebben m zoals op t factuur staat. Alleen nu rest de vraag wanneer :?

Verwijderd

Hierbij ook hulde voor dit topic! _/-\o_

Gisteren schreef iemand dat hij de N96 via kpn.com besteld heeft en deze vrijdag of maandag binnen krijgt.
Ik heb 'm ook via kpn.com besteld, bevestigingsmail gehad, maar nog niks gehoord van de koerier o.i.d. (er staat dat ze dezelfde dag nog terugbellen)

Heeft iemand wel al iemand gesproken over de bezorgdatum?

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

zijn er nu al mensen gebeld voor een afspraak?
ik ben ook vandaag maar overstag gegaan :)

Tha

Verwijderd

Tha schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:43:
zijn er nu al mensen gebeld voor een afspraak?
ik ben ook vandaag maar overstag gegaan :)
Ik heb ook nog steeds niks gehoord, vanmiddag zelf maar bellen dan als ik niks hoor.

Verwijderd

Ook nog niks gehoord... Gisteren besteld rond 18:30.

• djpdjpnl
  • Niet online
WAAAH :D Kan 'm eindelijk verlengen met de Nokia N96. Niks de 15e pas! :) Een plaatje van de telefoon hebben ze alleen niet, was waarschijnlijk te veel moeite maar agh... ik weet inmiddels wel hoe ie eruit ziet. :D

Verwijderd

Ik heb net gebeld met de kpn, er schijnt een achterstand van 2 dagen te zijn, vandaar dat er nog niet is teruggebeld binnen 24 uur.

Maar even afwachten dus.... :O

• Mister.Ed640
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-06 06:10
inderdaad vreemd dat telefoons.nl de prijs omhoog heeft gegooid. Zelf heb ik als factuur ontvangen:
Factuur

Te leveren goederen
Nokia N96 KPN + € 518,00
i.c.m. KPN Flexibel 27,50 2 jr.
Korting - € 501,28
Verzendkosten € 8,36
Subtotaal € 8,36
19% BTW € 1,59
Totaal € 9,95
Enige wat ik opmerkte is dat deze factuur qua eindbedrag niet echt klopt. Hopelijk gaan ze gewoon van het eindtotaal uit en betaal ik alleen de verzendkosten :D

Navraag over de levering resulteerde in dit (beetje bot) mailtje:
Beste,

Bij de bestelling op internet stond duidelijk vermeld dat het toestel
vanaf 15 september leverbaar is.
Vanaf 12 september zullen wij uw aanvraag in behandeling nemen en rond
maandag 15 september zal onze koeriersdienst telefonisch contact opnemen
om een afleverafspraak te maken.

Met vriendelijke groet,
GSMbestellen
Ook hier moet ik bevestigen dat er werd gesproken dat je het toestel de 15e in huis zou hebben als je nu al een order plaatste. Hopelijk bellen ze morgen voor een afspraak voor de 15e :)

• MitchellOnline
Is er al iemand gebeld die het toestel bij Telefoons.nl heeft besteld voor 0 euro? :P

ben op me werk en me telefoon vergeten :| :X 8)7

en inderdaad, de factuur klopt totaal niet, ik heb rechts tussen haakjes de bedragen gezet die betaald moeten worden:
Te leveren goederen
Nokia N96 KPN + € 518,00
Korting - € 501,28 (16,72)
Verzendkosten € 8,36 (25,08)
Subtotaal € 8,36
19% BTW € 1,59 ( 26,67)
Totaal € 9,95 (26,67)
Waarschijnlijk zullen we dus meer moeten betalen als de koerier het toestel komt leveren... ofnie? :?

[ Voor 96% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 12:39 ]

• Isane
2coowl4you schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:25:
Is er al iemand gebeld die het toestel bij Telefoons.nl heeft besteld voor 0 euro? :P

ben op me werk en me telefoon vergeten :| :X 8)7

en inderdaad, de factuur klopt totaal niet, ik heb rechts tussen haakjes de bedragen gezet die betaald moeten worden:

[...]

Waarschijnlijk zullen we dus meer moeten betalen als de koerier het toestel komt leveren... ofnie? :?
Zoals ik al eerder aan gaf, ze zeiden ook tegen mij dat de koerier maandag met ons contact opnam, maar op de site staat dat we ze maandag in huis hebben! Dus ergens zit een foutje.

We kunnen met pin betalen bij de koerier (zie site). Maar hoezo denk dat het factuur niet klopt? Oke vind het dan ook vaag dat we dan 9,95 euro moeten betalen..terwijl het toetstel gratis is... en de verzendkosten 8,36 is :?

[ Voor 11% gewijzigd door Isane op 11-09-2008 13:01 ]

• MitchellOnline
herculesds schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:50:
[...]

Zoals ik al eerder aan gaf, ze zeiden ook tegen mij dat de koerier maandag met ons contact opnam, maar op de site staat dat we ze maandag in huis hebben! Dus ergens zit een foutje.

Denk dat we met pin kunnen betalen bij de koerier. Maar hoezo denk dat het factuur niet klopt? Oke vind het dan ook vaag dat we dan 9,95 euro moeten betalen..terwijl het toetstel gratis is... en de verzendkosten 8,36 is :?
Over die 8,36 betaal je gewoon BTW, dass vrij logisch.. maar kijk nog eens goed naar de factuur.
Het toestel kost volgens telefoons.nl 518,00 en de korting is 501,28?? :?

[ Voor 7% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 13:03 ]

Verwijderd

Ok, ik heb net contact gehad en het is nogal teleurstellend.

Volgens de vriendelijke dame daar zijn alle bestellingen die nu gedaan worden voornoteringen, die op papier gezet worden. Ze kunnen de orders pas de 15e in het systeem zetten, en pas dan worden de telefoons daadwerkelijk verstuurd.

Ik vertelde over de mail die verstuurd was naar iedereen waarin letterlijk staat: "De N96 is binnen! Je kunt de N96 vanaf dit moment bestellen op kpn.com". Vervolgens kom je op de site en staat er links en rechts in koeieletters: "alle telefoons op voorraad" en "levering binnen 24 uur".

Toen ik haar vertelde over deze mail zij ze dat deze mail per ongeluk was verstuurd en een foutje was van een andere afdeling. Reinste bullshit natuurlijk.

Aangezien ik de telefoon ook al had gereserveerd in een winkel vroeg ik dan maar om mijn order te annuleren. Volgens deze dame kon ze dat ook niet doen omdat er dus nog niks in het systeem staat en omdat alles alleen op papier staat. Ze was verbaasd dat ik al mijn gegevens als moest invullen en dat ik een orderbevestiging had gehad. Ik had het idee dat ze niet helemaal op de hoogte was...

Ze vertelde wel dat ik volgens haar de order online kon annuleren. Maar hoe ik dat moest doen wist ze me niet te vertellen... Erg teleurstellend nieuws dit. Als iemand nog meer weet of iets anders heeft gehoord, hoor ik dat graag!

• MitchellOnline
Ik neem aan dat je met kpn hebt gebeld, of met telefoons.nl/gsmbestellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:02:
Ok, ik heb net contact gehad en het is nogal teleurstellend.

Volgens de vriendelijke dame daar zijn alle bestellingen die nu gedaan worden voornoteringen, die op papier gezet worden. Ze kunnen de orders pas de 15e in het systeem zetten, en pas dan worden de telefoons daadwerkelijk verstuurd.

Ik vertelde over de mail die verstuurd was naar iedereen waarin letterlijk staat: "De N96 is binnen! Je kunt de N96 vanaf dit moment bestellen op kpn.com". Vervolgens kom je op de site en staat er links en rechts in koeieletters: "alle telefoons op voorraad" en "levering binnen 24 uur".

Toen ik haar vertelde over deze mail zij ze dat deze mail per ongeluk was verstuurd en een foutje was van een andere afdeling. Reinste bullshit natuurlijk.

Aangezien ik de telefoon ook al had gereserveerd in een winkel vroeg ik dan maar om mijn order te annuleren. Volgens deze dame kon ze dat ook niet doen omdat er dus nog niks in het systeem staat en omdat alles alleen op papier staat. Ze was verbaasd dat ik al mijn gegevens als moest invullen en dat ik een orderbevestiging had gehad. Ik had het idee dat ze niet helemaal op de hoogte was...

Ze vertelde wel dat ik volgens haar de order online kon annuleren. Maar hoe ik dat moest doen wist ze me niet te vertellen... Erg teleurstellend nieuws dit. Als iemand nog meer weet of iets anders heeft gehoord, hoor ik dat graag!
Da's wel heel vreemd, we krijgen een bevestiging met het ordernummer en dergelijke, ik ga er dan vanuit dat de order direct bij hun in het systeem komt. Bij mij was het dat ze 2 dagen achterstand hadden. We wachten af, ik heb 'm besteld bij de primafoon en online, als die bij de primafoon eerder is, annuleer ik de bestelling gewoon.

• Isane
Telefoons.nl factuur (22,50 per maand inc mobiel tv en toetstel gratis!)

Te leveren goederen:
Nokia N96 KPN + € 518,00
Korting - € 501,28

Totaal betalen:€ 16,72

Verzendkosten € 8,36
Totaal betalen: 25,08

+ btw 19% kom ik uit op € 29,8452

[ Voor 118% gewijzigd door Isane op 11-09-2008 13:14 ]

Verwijderd

2coowl4you schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:04:
[...]

Ik neem aan dat je met kpn hebt gebeld, of met telefoons.nl/gsmbestellen?
KPN inderdaad ja...

• djpdjpnl
  • Niet online
djpdjpnl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:43:
WAAAH :D Kan 'm eindelijk verlengen met de Nokia N96. Niks de 15e pas! :) Een plaatje van de telefoon hebben ze alleen niet, was waarschijnlijk te veel moeite maar agh... ik weet inmiddels wel hoe ie eruit ziet. :D
Ze hebben 'm er weer afgehaald. >_< Ik ga bijna voor een andere telefoon bij Vodafone ofzo... niet dat ik daar wil maar ik krijg nu al grijs haar van KPN. >_<

• MitchellOnline
herculesds schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:08:
Te leveren goederen
Nokia N96 KPN + € 518,00
Korting - € 501,28

Verzendkosten € 8,36

Subtotaal € 8,36
19% BTW € 1,59
Totaal € 9,95

En dan komt er totaal nog BTW over heen, dan moeten we rond de 30 euro betalen?
Ja luister, het is allemaal vrij wazig en ik begin het idee te krijgen dat de aanbieders zelf geeneens een idee hebben waar ze mee bezig zijn. Dat is wel duidelijk geworden nadat een aantel mensen hebben gebeld naar de leveranciers.

Waarschijnlijk willen de winkeliers de N96-fans, oftewel de mensen die lang hebben gewacht op een N96 binnenslepen met zulke acties. Bij de release van een lang verwacht toestel verkopen ze namelijk het meest ;)

En achteraf hebben ze allemaal "zogenaamd" een fout gemaakt....

Ik hoop dat ik ongelijk heb.... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 13:15 ]

• Isane
2coowl4you schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:14:
[...]

Ja luister, het is allemaal vrij wazig en ik begin het idee te krijgen dat de aanbieders zelf geeneens een idee hebben waar ze mee bezig zijn. Dat is wel duidelijk geworden nadat een aantel mensen hebben gebeld naar de leveranciers.

Waarschijnlijk willen de winkeliers de N96-fans, oftewel de mensen die lang hebben gewacht op een N96 binnenslepen met zulke acties. Bij de release van een lang verwacht toestel verkopen ze namelijk het meest ;)

En achteraf hebben ze allemaal "zogenaamd" een fout gemaakt....

Ik hoop dat ik ongelijk heb.... |:(
Dr gaat zo ff een telefoontje naar telefoons.nl........

• MitchellOnline
herculesds schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:42:
[...]

Dr gaat zo ff een telefoontje naar telefoons.nl........
Ik heb al gebeld naar telefoons.nl en het probleem was bij ze bekend ;)

We betalen uiteindelijk maar 10 euro! de aktie klopt dus! :9~

We hebben dus nog altijd geluk met deze aktie 8)

[ Voor 11% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 13:49 ]

Verwijderd

Voor de mensen die hem bij KPN hebben besteld:
  • Door de grote drukte zijn de orders die online geplaatst zijn nog niet verwerkt. het ordernummer wat je krijgt in de email is een tijdelijk ordernummer wat bij KPN niet in het systeem staat.
  • De telefoons gaan maandag pas de deur uit, en maandag wordt iedereen op zijn vroegst gebeld over de levering van de telefoon.
  • Bij een nieuw abonnement kan je de online order eventueel annuleren wanneer je wordt gebeld voor een afspraak door de koerier.
dit laatste is belangrijk voor mensen die hem ook in de winkel hebben besteld en als hij daar eerder is kan je je online order bij KPN gewoon nog annuleren.

• Isane
2coowl4you schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:48:
[...]

Ik heb al gebeld naar telefoons.nl en het probleem was bij ze bekend ;)

We betalen uiteindelijk maar 10 euro! de aktie klopt dus! :9~

We hebben dus nog altijd geluk met deze aktie 8)
Dankjewel! Mooi zo!

Ook nog een klein dingetje, op de site staat dat het 10 cent kost p/m maar het kost dus 15 cent :z

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:50:
Voor de mensen die hem bij KPN hebben besteld:
  • Door de grote drukte zijn de orders die online geplaatst zijn nog niet verwerkt. het ordernummer wat je krijgt in de email is een tijdelijk ordernummer wat bij KPN niet in het systeem staat.
  • De telefoons gaan maandag pas de deur uit, en maandag wordt iedereen op zijn vroegst gebeld over de levering van de telefoon.
  • Bij een nieuw abonnement kan je de online order eventueel annuleren wanneer je wordt gebeld voor een afspraak door de koerier.
dit laatste is belangrijk voor mensen die hem ook in de winkel hebben besteld en als hij daar eerder is kan je je online order bij KPN gewoon nog annuleren.
Bedankt voor de uitgebreide info! d:)b
Vooral met het laatste ben ik erg blij, ik heb hem ook besteld bij de primafoon namelijk en de kans is aanwezig dat die daar morgen al binnen is. :)

Verwijderd

Jullie bestellen dus allemaal nu al de Nokia N96? Zelf kan ik mezelf ook amper beheersen, maar kom op... een top-of-the-bill-telefoon en dan een internetsnelheid 'genieten' van maximaal 128 kbps? Waarom? Waarom kun je met het budgetmerk van KPN, Telfort, internetten met een snelheid van 768 kbps en met het klassieke KPN maar met 128 kbps? Voor mij een absolute dooddoener.

Zelf wacht ik tot de N96 ook te scoren is bij -bijvoorbeeld- Vodafone. Of er moet een wonder gebeuren en KPN een persbericht de deur uit doen dat hun mobiele internet, zonder gebruik van de Dongel, ook sneller wordt.

Verwijderd

ik heb zelf al een aantal internet pagina's bekeken op mijn N70, en een site is echt Maximaal maar 20 kb.. dus 128 kbps lijkt mij genoeg?

Verwijderd

Het hangt er natuurlijk vanaf wat je van plan bent te gaan doen met je telefoon. Op mijn werk en thuis kan ik gewoon gebruik maken van een WiFi netwerk. Verder is internet leuk voor als je je verveelt onderweg, maar ik zie mezelf nou niet echt graphic-heavy websites gaan bezoeken op de N96... Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Daarnaast vind ik MobielTV wel leuk en dat mis je dan natuurlijk weer bij andere providers...

Als je kan wachten komen er ongetwijfeld andere en betere opties bij andere providers.. Maar de kans dat dat voordat 2009 gebeurt is vrij nihil. Zolang kan (en wil) ik niet wachten!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 17:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:02:
ik heb zelf al een aantal internet pagina's bekeken op mijn N70, en een site is echt Maximaal maar 20 kb.. dus 128 kbps lijkt mij genoeg?
Streamingaudio en het uploaden van foto's naar Flickr/Ovi, filmpjes naar YouTube kan wel wat snelheid gebruiken!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 17:34 ]

Verwijderd

Uploaden is helemaal een drama, dat is 64 kbps :)

Dat bedoel ik dus met de eisen die je stelt. Zelf doe ik helemaal niks met foto's of youtube... Maar als je regelmatig iets uploadt... tja dan is 64 kbps natuurlijk niet erg veel!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:39:

Dat bedoel ik dus met de eisen die je stelt. Zelf doe ik helemaal niks met foto's of youtube... Maar als je regelmatig iets uploadt... tja dan is 64 kbps natuurlijk niet erg veel!
Precies. Vind ik raar! Specs KPN: 128/64 -- specs Telfort: 768/384! Bizar joh! Wil 'm alleen zo graag. :|

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:39:

YouTube achtige website wordt extra in rekening gebracht bij KPN. :)

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:37

Stefan©

Toet toet

Ik ben net gebeld door de Primafoon :) ik mag hem morgen ophalen!!

• djpdjpnl
  • Niet online
Stefan© schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:50:
Jij.... oeh.... :X

Ik moet weer wachten tot ze 'm online bij de verlengingen hebben staan. Maar zie ik 't nou goed dat de korting van €5 p/mnd 24mnd lang niet geld bij verlengingen!? Zou wel heel jammer zijn. Wou graag de 32,50 wat 27,50 wordt en dan met S&M voor 37,45 zoals de ads zeggen. Nu betaal ik dus meer dan nieuwe klanten? :/ Toestelprijs korting krijg ik namelijk ook in de shop dus wat maakt nu het verschil nog? Ja, dat ik moet wachten als ik online bestel. >_<

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:55

Dentheman

Zie signature

djpdjpnl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:54:
[...]

Jij.... oeh.... :X

Ik moet weer wachten tot ze 'm online bij de verlengingen hebben staan. Maar zie ik 't nou goed dat de korting van €5 p/mnd 24mnd lang niet geld bij verlengingen!? Zou wel heel jammer zijn. Wou graag de 32,50 wat 27,50 wordt en dan met S&M voor 37,45 zoals de ads zeggen. Nu betaal ik dus meer dan nieuwe klanten? :/ Toestelprijs korting krijg ik namelijk ook in de shop dus wat maakt nu het verschil nog? Ja, dat ik moet wachten als ik online bestel. >_<
Kan je niet gewoon het tel. nr contractverlenging bellen? Dat doe ik als ik iets wil met een nieuw abbonement, als je een beetje brutaal bent kan je ook altijd wel wat leuke korting bedingen :) (wel t-mobile overigens)

Zie ondertitel

• djpdjpnl
  • Niet online
Dentheman schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:00:
[...]

Kan je niet gewoon het tel. nr contractverlenging bellen? Dat doe ik als ik iets wil met een nieuw abbonement, als je een beetje brutaal bent kan je ook altijd wel wat leuke korting bedingen :) (wel t-mobile overigens)
Bij de klantenservice van KPN en Hi werken alleen domme ganzen. Sorry dat ik het zeg maar ik kan het niet anders benoemen. Bij vragen over hoe het met KPN zit als ik van Hi overstap naar KPN verbinden ze me door naar Hi. Als ik vraag waarom hij nog niet te bestellen is als ik wil verlengen maar wel als ik een nieuw abonnement wil afsluiten zoals mensen hier op T.net doen, krijg ik het antwoord dat hier gelogen wordt want je kan nog geen abo's afsluiten met de N96 bij KPN. :/ Vragen om afd. verlenging hielp ook niet schrikbarend veel. Ik krijg sowieso het toestel voor niets maar ik kan nu nog niks bestellen, vanochtend wel al.

• MitchellOnline
djpdjpnl schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:11:
[...]

Bij de klantenservice van KPN en Hi werken alleen domme ganzen. Sorry dat ik het zeg maar ik kan het niet anders benoemen. Bij vragen over hoe het met KPN zit als ik van Hi overstap naar KPN verbinden ze me door naar Hi. Als ik vraag waarom hij nog niet te bestellen is als ik wil verlengen maar wel als ik een nieuw abonnement wil afsluiten zoals mensen hier op T.net doen, krijg ik het antwoord dat hier gelogen wordt want je kan nog geen abo's afsluiten met de N96 bij KPN. :/ Vragen om afd. verlenging hielp ook niet schrikbarend veel. Ik krijg sowieso het toestel voor niets maar ik kan nu nog niks bestellen, vanochtend wel al.
De reden dat KPN aangeeft dat wij zouden liegen is simpel; de abonnementen worden bij telefoons.nl pas aangevraagd op het moment dat de toestellen voorradig zijn bij telefoons.nl ;)

Zie hieronder:
Beste heer xxxxxx,

Wij hebben uw bestelling succesvol ontvangen!

Een van de produkten (Nokia N96 Black KPN) in uw bestelling is helaas niet op voorraad, de levertijd bedraagt momenteel 3-5 werkdagen.
Wij zullen wanneer wij een nieuwe zending van het betreffende produkt in ons magazijn binnen krijgen direct starten met het aanvragen van het gekozen abonnement (KPN Flexibel 27,50 2 jr.) en bij goedkeuring contact met u opnemen om gezamelijk een nieuwe bezorgdatum te plannen zodat u niet voor niets thuis hoeft te blijven.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, indien u nog vragen heeft horen wij dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice GSMbestellen.nl
Nedconcepts B.V.
Vrieslantlaan 1-3
3526 AA Utrecht

www.gsmbestellen.nl
klantenservice@gsmbestellen.nl

[ Voor 31% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 19:27 ]

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
herculesds schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:08:
Telefoons.nl factuur (22,50 per maand inc mobiel tv en toetstel gratis!)

Te leveren goederen:
Nokia N96 KPN + € 518,00
Korting - € 501,28

Verzendkosten € 8,36

+ btw 19% kom ik uit op € 29,8452
Hoe kom je aan die 22,50 per maand zonder internet dan?
Ik zie alleen 27,50 + surf en mail totaal + tv staan voor 32,45 p/m

• MitchellOnline
NordicBlue schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:26:
[...]

Hoe kom je aan die 22,50 per maand zonder internet dan?
Ik zie alleen 27,50 + surf en mail totaal + tv staan voor 32,45 p/m
is een actie, een 27,50 abbo voor maar 22,50 p/m en gratis 2 jaar mobiel TV ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 19:29 ]

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
2coowl4you schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:28:
[...]

is een actie, een 27,50 abbo voor maar 22,50 p/m en gratis 2 jaar mobiel TV ;)
Ik zie dat nergens staan? ;)
http://www.telefoons.nl/aanbiedingen/nokia-n96-kpn/

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 08:13
Is het nou mogelijk om TomTom te installeren en met de GPS te gebruiken?

• MitchellOnline

• djpdjpnl
  • Niet online
wvkreg schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:45:
Daar is het Nokia N96-tech topic voor. :)

• MitchellOnline
wvkreg schreef op donderdag 11 september 2008 @ 19:45:
Alleen oudere versies van Tom Tom welke geschikt zijn voor Symbian, jammergenoeg zijn hier ook alleen maar de oude kaarten op te gebruiken. Tom Tom is opgehouden met de ontwikkeling voor Symbian aangezien veel mensen liever gebruik maakte van de illegale versie ;)

Maar daar is het Nokia N96-tech topic voor.

[ Voor 14% gewijzigd door MitchellOnline op 11-09-2008 19:52 ]

Verwijderd

Vandaag brief van KPN ontvangen met datum wanneer mijn nummer wordt overgezet.

Verder (nog) niets (meer) gehoord.

Ik heb besteld de N96 voor 0 (nul) eur met een abo van 12,50 toen de site under construction was.

Kan ik hieruit conclusies trekken en zo ja, welke? :?

Verwijderd

heb om 6 uur gebeld met kpn en had `n bizzare medewerker.

van alle online gemaakte bestellingen was niks meer terug te vinden had ze het over.

ze rade me aan om nog maar `n bestelling te doen.

Heel vaag daar bij kpn.
wil gerust nog `n bestelling doen maar niet dat ik straks 2 abbo`s heb

• djpdjpnl
  • Niet online
Nou let op, ik heb 'm bestel bij KPN. Ik had gebeld n.a.v. de Web-Only korting en het was mij niet duidelijk of deze ook geldt bij een verlenging. Enfin, bij Primafoon heb je geen korting, via de website alleen bij nieuwe contracten en via de telefoon bij zowel nieuw als verlenging. Meneer vertelde mij nog een aantal dingen, voor het gemak even in een handig lijstje;
  • Er zijn slechts 1000 stuks op voorraad en verwacht wordt dat deze binnen enkele dagen na a.s. maandag op zijn.
  • De eerste 1000 mensen worden vooraan gezet en zijn dus gegarandeerd van de N96, val je er buiten dan moet je wachten.
  • De korting op Surf & Mail Totaal geldt schijnbaar alleen telefonisch en bij de Primafoon, niet via de website. Bij een abonnement van 1 jaar van 9,95 p/mnd krijg je 6 maanden voor 2,50 p/mnd. Bij een abonnement van 2 jaar van 9,95 p/mnd krijg je 12 maanden voor 2,50 p/mnd. Geldt alleen voor Surf & Mail Totaal!
  • Maandag worden alle N96 aanvragen handmatig in de pc ingevoerd, maandag pas verzonden.
  • Levertijd staat op 5 tot 7 werkdagen bij het bestellen via de website of telefonisch.
  • Nieuwe abonnees worden gebeld voor een bezorg afspraak, verlengers krijgen slechts een bevestiging en wordt het via pakketpost van TNT verstuurd.
  • Bij het verzenden voor verlengers mag iedereen het pakket aannemen.
  • Bij nieuwe abonnees moet de rekeninghouden het pakket in ontvangst nemen (id check).
  • De aanbieding van gratis MobielTV voor 24mnd geldt alleen nog deze maand (september).
  • De Web-Only korting van 5 p/mnd geldt op de website alleen voor nieuwe abonnees, telefonisch ook voor verlengers
Ik hoop dat het een aantal vragen voor sommige wat duidelijker beantwoord. :)

[ Voor 3% gewijzigd door djpdjpnl op 11-09-2008 21:34 ]

• Upbeat
  • Laatst online: 11-09 11:37
Stefan© schreef op donderdag 11 september 2008 @ 18:50:
Welke Primafoon als ik vragen mag? :)

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Upbeat schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:21:
[...]

Primafoon in Hoorn. Ik had me overigens hier ingeschreven

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:21:
[...]

Hij woont volgens zijn profiel in Benningbroek, zou 't dan misschien Heerhugowaard zijn? :)

edit; net te laat... maar ik had gelijk kunnen hebben :)

[ Voor 10% gewijzigd door djpdjpnl op 11-09-2008 22:28 ]

• Upbeat
Stefan© schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:27:
[...]

Primafoon in Hoorn. Ik had me overigens hier ingeschreven
Oké ;) we verwachten morgen natuurlijk wel een leuk reviewtje, want ik denk dat je em als 1 van de eersten hebt! ;)

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:29:
[...]

Oké ;) we verwachten morgen natuurlijk wel een leuk reviewtje, want ik denk dat je em als 1 van de eersten hebt! ;)
Reviewtje? Hij moet een heel verslag schrijven voor Tweakers! :) Is ie ons wel verschuldigd nu hij kan spiegelen richting vele van ons die nog moeten wachten. :P

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Upbeat schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:29:
[...]

Ik ga tussen de middag even vanaf m'n werk die kant op ;) Ik houd jullie uiteraard op de hoogte in het N96 Tech Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan© schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:34:
[...]

Ik ga tussen de middag even vanaf m'n werk die kant op ;) Ik houd jullie uiteraard op de hoogte in het N96 Tech Topic
Ik heb 'm ook gereserveerd bij de kpn in Rotterdam, ik hoop dat ze me straks voor m'n lunchpauze nog even bellen dat ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem besteld via een kpn business partner waar wij op het werk veel zaken mee doen,
Werd net gebeld dat hij waarschijnlijk om 13.00 binnenkomt en dat ik hem daarna kan afhalen!

Hoop dat ik even tijd heb vanmiddag om hem op te halen zodat ik van het weekend al kan spelen anders word het pas dinsdag voor hij er is met de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:39:
Heb hem besteld via een kpn business partner waar wij op het werk veel zaken mee doen,
Werd net gebeld dat hij waarschijnlijk om 13.00 binnenkomt en dat ik hem daarna kan afhalen!

Hoop dat ik even tijd heb vanmiddag om hem op te halen zodat ik van het weekend al kan spelen anders word het pas dinsdag voor hij er is met de post.
Ik heb nog niks gehoord helaas, over een kwartiertje pauze, dan maar even langs de kpn lopen.
Misschien dat ze 'm vanmiddag pas krijgen, ik hoop dat ze 'm net binnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:47:
[...]

Ik heb nog niks gehoord helaas, over een kwartiertje pauze, dan maar even langs de kpn lopen.
Misschien dat ze 'm vanmiddag pas krijgen, ik hoop dat ze 'm net binnen hebben :)
Ik wacht op een telefoontje van telefoons.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:47:
[...]

Helaas, net even langs geweest, niks binnen gehad. Ik weet niet of ze vanmiddag nog een levering krijgen anders is het pech gehad, wachten tot maandag. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Goed nieuws mensen, ze mogen vanaf vandaag worden verkocht!! Veel Primafoons hebben ze vandaag al binnen gekregen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:24:
Goed nieuws mensen, ze mogen vanaf vandaag worden verkocht!! Veel Primafoons hebben ze vandaag al binnen gekregen! _/-\o_
Jammer dat je de primafoons niet telefonisch kan bereiken, anders kan je er even een paar afbellen om te kijken of ze er 1 hebben ontvangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
herculesds schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:49:
[...]

Ik wacht op een telefoontje van telefoons.nl
Net (alweer) gebeld met Telefoons.nl :D

Resultaat:
  • Maandag komen de toestellen binnen, waarschijnlijk 1000 stuks
  • Maandag wordt iedereen gebeld voor een levering voor op zijn vroegst dinsdag... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©

Stefan©

Toet toet

Ik heb 'm zopas opgehaald in Hoorn! Ik kan dr echter nog niet te veel meedoen aangezien ik nog aan het werk ben O-)

Aan het einde van de middag zal ik mn eerste ervaringen + foto/video neer plempen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primafoon Rijswijk niks helaas...

Misschien een idee om hier te melden waar ze wel al worden verkocht? Zou het geen probleem vinden om even een stukkie te rijden namelijk ;) al is Hoorn wel iets overdreven natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:48:

Misschien een idee om hier te melden waar ze wel al worden verkocht? Zou het geen probleem vinden om even een stukkie te rijden namelijk ;) al is Hoorn wel iets overdreven natuurlijk :p
Sowieso Amsterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:48:

Primafoon Rotterdam lijnbaan centrum ook niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in waalwijk zijn ze ook binnen. Ga hem vanavond ophalen. Ze hebben alles om 12 uur binnen gekregen. Maar 50 procent wordt vandaag bevoorraad en de rest maandag. Dus in iedere regio is ie beschikbaar maar de vraag is waar. In waalwijk waren ze ook verrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
2coowl4you schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 12:34:
[...]

Net (alweer) gebeld met Telefoons.nl :D

Resultaat:
  • Maandag komen de toestellen binnen, waarschijnlijk 1000 stuks
  • Maandag wordt iedereen gebeld voor een levering voor op zijn vroegst dinsdag... |:(
"Deze actie is verkrijgbaar vanaf 15 september maar u kunt nu al bestellen via telefoons.nl zodat u deze telefoon gelijk in huis heeft op 15 september."

Beetje jammer hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 13:08:
in waalwijk zijn ze ook binnen. Ga hem vanavond ophalen. Ze hebben alles om 12 uur binnen gekregen. Maar 50 procent wordt vandaag bevoorraad en de rest maandag. Dus in iedere regio is ie beschikbaar maar de vraag is waar. In waalwijk waren ze ook verrast.
Ik hoop eigenlijk dat de bevoorrading in Rotterdam pas vanmiddag is, kan ik 'm na m'n werk alsnog even ophalen. Maar ik denk dat ik pech heb vandaag. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
De primafoon in Gorinchem heeft ze ook binnen. Ben om 12 uur gebeld, heb hem gelijk opgehaald. Heb daar mijn contract verlengt. Ik had Hi, nu gewoon KPN zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
1120 euro op kpn.com

(24x32,5+24x10+100)
(abb.+intern.+aansch.)

los 620 euro vandaag (intern. winkel te zwolle, niet op voorraad), 12-09-2008 (prijs zal zeker zakken komende maanden)

Ik vroeg me af of je ook los een abb. tv+internet kan krijgen, misschien voor 240 euro voor 2 jaar, dan zou ik op 860 euro komen naast ongeveer 100 euro voor 2 jaar bellen met mijn prepaid kaartje wordt 960 euro. Niet dat het veel scheelt. Misschien toch wachten tot ie goedkoper wordt.

[ Voor 26% gewijzigd door redparrotnl op 12-09-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Utrecht voorradig, maar hij kon ze pas maandag verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
redparrotnl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:07:
Ik vroeg me af of je ook los een abb. tv+internet kan krijgen, misschien voor 240 euro voor 2 jaar, dan zou ik op 860 euro komen naast een paar tientjes voor mijn prepaid kaartje. Op naar 15 september eerst maar.
Als het goed is is dit ook mogelijk (tv + internet) maar als het van je prepaid af moet dan moet je elke maand 20euro opwaarderen anders kunnen ze het niet afschrijven. Vraag het eens via 0612001200 (KPN helpdesk) of in de Primafoon hoe het precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb hem ook! Ik ga nu even uitpakken enzo ;)
(Bij een Flexibel 32,50 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Upbeat schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:38:
Ik heb hem ook! Ik ga nu even uitpakken enzo ;)
(Bij een Flexibel 32,50 btw)
Ik ben jalours 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me too :9~
Al een week roepen ze bij de primafoon dat ze hem vandaag binnen zouden krijgen, sta je daar, hebben ze 'm niet, grrrrrr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Hehe, same here... als ik ook maar één iemand kende die 'm nu al had dan had die gene nu een probleem. ^_^
Als de 5-7 werkdagen na maandag kloppen dan zit ik tussen vrijdag de 19e en dinsdag de 23e.
Hopen dat ze er een beetje vaart achter zetten dat ik 'm echt vrijdag al heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
djpdjpnl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:42:
[...]

Hehe, same here... als ik ook maar één iemand kende die 'm nu al had dan had die gene nu een probleem. ^_^
Als de 5-7 werkdagen na maandag kloppen dan zit ik tussen vrijdag de 19e en dinsdag de 23e.
Hopen dat ze er een beetje vaart achter zetten dat ik 'm echt vrijdag al heb. :)
Had jij m ook via telefoons.nl ? (0 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
herculesds schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:56:
[...]

Had jij m ook via telefoons.nl ? (0 euro)
Nee, gisteravond telefonisch m'n abonnement (Hi €25) verlengd bij KPN. Ik ga nu naar de €32,50 voor €27,50 + Surf&Mail Totaal 1e jaar €2,50 dus €30,- p/mnd + gratis 24mnd TV. Tweede jaar is €37,45 p/mnd. Meneer vertelde dat hij maandag alles in de pc invoert en dan begint de reis naar mijn huisje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redparrotnl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09-2024
djpdjpnl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 14:30:
[...]

......0612001200 (KPN helpdesk) of in de Primafoon .........
okay doe ik, dus het tv kijken is een product van KPN begrijp ik, kende die samsung al waarop dat kan maar lees erg goede ref. over de N96 en denk er over deze te gaan kopen. Voor diegenen die hem al hebben vanavond, niet laten vallen uit je handen bij het uitpakken van de zenuwen he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
DNA_Saint schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:13:
ja, dat is waar.

Als je mobiele tv neemt, heb je dus alleen maar nl1,2,3, rtl4, sbs6 en mtv?
Gaat het dan allemaal streamend? Wordt er dus af en toe gebufferd?
Als antwoord op DNA_Saints vraag uit het Tech topic;
Ik heb ergens gelezen dat ze dat wel verwachtte maar dat het niet voorkwam. Zelfs als 10.000 mensen tegelijk zouden kijken zou dit volgens KPN niet moeten gebeuren. Of dat zo is durf ik je niet te zeggen, ik krijg m zelf pas binnen nu en twee weken. :)

Het zenderoverzicht staat op KPN.com.
De zenders nu;
Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/v2/upload/70343297-9ad6-4594-bb73-1b39db416da3_178x224_01MobielTV_zenders.jpg

+ €5,- p/mnd porno kanaal
+ €5,- p/mnd eredivisie live

[ Voor 20% gewijzigd door djpdjpnl op 12-09-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:19:
[...]

Als antwoord op DNA_Saints vraag uit het Tech topic;
Ik heb ergens gelezen dat ze dat wel verwachtte maar dat het niet voorkwam. Zelfs als 10.000 mensen tegelijk zouden kijken zou dit volgens KPN niet moeten gebeuren. Of dat zo is durf ik je niet te zeggen, ik krijg m zelf pas binnen nu en twee weken. :)
Als ik 't goed begrepen heb werkt het mobieltv via het netwerk van digitenne, dus ik ga er vanuit dat dat vloeiend zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:21:
[...]

Als ik 't goed begrepen heb werkt het mobieltv via het netwerk van digitenne, dus ik ga er vanuit dat dat vloeiend zou moeten werken.
Er vindt dus ook geen "bufferen" plaats ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2coowl4you schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 15:24:
[...]

Er vindt dus ook geen "bufferen" plaats ;)
Dat zeg ik ! :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
We hebben het even aangekeken. Helaas is het niveau niet datgene wat we hier op GoT verwachten. Op dit forum verwachten we discussies die met name op de techniek gericht zijn. Berichten zoals als 'in winkel X hebben ze hem niet, in winkel Y ga ik deze middag kijken' voegen technisch gezien niets toe.
Omdat er toch behoefte is aan dit soort discussies, gaan we ons intern beraden hoe we hier het beste mee om kunnen gaan. Vooralsnog staan we dit soort discussies dus niet toe; als het beleid wijzigt, dan laten we dat uiteraard weten.

Indien je vragen of commentaar hebt mbt deze beslissing, dan staat het je vrij om daar op terug te komen in het feedback-topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.