Ik heb sinskort een ATI Radeon 3650 in mijn computer zitten. Alles ging goed totdat ik een spel ging spelen. De eerste 15 a 20 min loopt hij helemaal goed, maar daarna krijg ik een freeze gevolgd door een blackscreen die ong. 20 sec duurt. Daarna krijg ik mijn beeld weer terug en loopt hij voor gemiddeld 3 min weer goed. Naar de 5de crash moet ik mijn pc herstarten omdat deze de videokaart niet meer ziet.
Eerst dacht ik dat het de drivers waren maar deze blijken goed te zijn. Ook heb ik er een 400W voeding in gezet terwijl de kaart maar 300 vraagt. Ook heb ik een memtest gedraaid om te kijken of mijn geheugen misschien kapot was, maar dit was niet het geval.
Vervolgens de beeldkwaliteit op enorm laag gezet en ook dit hielp niks.
Ook gekeken of hij misschien te warm werd maar dat wordt hij absoluut niet.
Uiteindelijk de kaart in een computer van mij vriend gezet om te kijken wat hij daar deed. Dezelfde drivers gebruikt en het werkte uitstekend!
Toen hebben we zijn videokaart in de mijne gezet, ATI Radeon 9800. Deze had dezelfde kuren als mijn 3650. Apart!!
Toen een G-Force 2MX model erin gezet en hiermee getest. Deze deed het wel..
Mijn oude kaart was een G-force 6800 LE maar deze was doorgebrand.
Ik heb toen ik de nieuwe kaart had gelijk xp helemaal nieuw geinstalleerd dus het kan er niet aan liggen dat de Gforce drivers het in de soep gooien.
AMD 64 3400+
ATI radeon 3650 DDR3 512MB (agp model)
Giga-Byte GA-K8VM800M (Rev 1.x) (moederbord)
400Watt voeding dus (ook 500watt erin gehad)
Iemand nog enig idee?
Eerst dacht ik dat het de drivers waren maar deze blijken goed te zijn. Ook heb ik er een 400W voeding in gezet terwijl de kaart maar 300 vraagt. Ook heb ik een memtest gedraaid om te kijken of mijn geheugen misschien kapot was, maar dit was niet het geval.
Vervolgens de beeldkwaliteit op enorm laag gezet en ook dit hielp niks.
Ook gekeken of hij misschien te warm werd maar dat wordt hij absoluut niet.
Uiteindelijk de kaart in een computer van mij vriend gezet om te kijken wat hij daar deed. Dezelfde drivers gebruikt en het werkte uitstekend!
Toen hebben we zijn videokaart in de mijne gezet, ATI Radeon 9800. Deze had dezelfde kuren als mijn 3650. Apart!!
Toen een G-Force 2MX model erin gezet en hiermee getest. Deze deed het wel..
Mijn oude kaart was een G-force 6800 LE maar deze was doorgebrand.
Ik heb toen ik de nieuwe kaart had gelijk xp helemaal nieuw geinstalleerd dus het kan er niet aan liggen dat de Gforce drivers het in de soep gooien.
AMD 64 3400+
ATI radeon 3650 DDR3 512MB (agp model)
Giga-Byte GA-K8VM800M (Rev 1.x) (moederbord)
400Watt voeding dus (ook 500watt erin gehad)
Iemand nog enig idee?