Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

defragmantator, zelf kiezen waar bestanden gaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bijvoorbeeld een archive van een game die ik aan een stuk aan elkaar aan het begin van de disk willen hebben.

Ik heb perfectdisk, diskeeper en ultimatedefrag geprobeerd, maar ik heb geen idee hoe dit zou moeten.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Ik weet niet of het nog steeds zo is maar in vroegere tijden kon Norton Speeddisk beperkt wat jij wil.
Je kon bestanden opgeven die veel gebruikt worden en die werden dan aan het begin van de disk gezet. Echter had je nog steeds niet de controle welk bestand waar kwam te staan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan di energens vinden, andere suggesties?

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb in het verleden ook veel met defragtools gerommeld ivm games, maar heel veel beter werd het er meestal niet van.

Sinds een paar maanden heb ik twee harddisks van 250gb welke in RAID 0 draaien (voor het OS en de games) en een losse 500gb schijf voor de opslag van dingen waarbij de performance onbelangrijk is (ISO's etc).

Dat is dus zeker wel in games te merken; kortere laadtijden en geen haperingen ivm de harddisk die het niet trekt. Misschien ook iets voor jou?