Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
dag tweakers,

ik ben op zoek naar een degelijk pda toestel maar ik vind alleen toestellen met qwerty toetsen bord.
azerty is echt noodzakelijk. verder heeft het de volgende minimale toepassingen nodig:
gsm, gps, mailing + internet met degelijk geheugen.
ik ben een totale leek op dit vak en zou niet weten waar ik moet beginnen te zoek. zouden jullie mij misschien hiermee willen helpen?

bij voorbaat dank,
wouter

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zoiets?: http://www.smartphoneshop.nl/zoeken?query=azerty
Zoek eens op Google, ik zie genoeg resultaten (BlackBerry's)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

http://www.expansys.be/

En dan links 'azerty' intikken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de 2 sites bekeken en heb een paar interessante toestellen gezien met azerty toetsenbord maar er staat dan steeds bij dat deze toestellen frans zijn. Kan ik deze toestellen ook instellen op nederlands of is de enige taal op het toestel dan frans?

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:15

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

in princiepe kun je op sommige toestellen een rom met een andere taal zetten. Probleem is echter dat die rom vaak niet weet dat het een azerty toetsenbord is, waardoor de toetsen niet meer echt doen wat je zou verwachten. Tenzij je op de een of andere manier de drivers voor het toetsenbord kan vervangen, inclussief alle afhankelijkheden. Iets wat xda-dev met mijn toestel, i780, nog niet gelukt is.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• SibboNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 11:18
Mij is het al wel gelukt, met AEKMap, voor mijn HTC P4350.
Pagina: 1