Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IP5200 geen geel

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
Ik ben in het bezit van een Canon IP5200 en gebruik al enige tijd clone cardridges.
Nu sinds een aantal dagen komt er geen geel meer doorheen :(
Ik heb tig keer de schoonmaakfunctie gebruikt maar dat mocht niet baten, ook heb Ik heb de kop schoongespoten met perslucht maar ook dat werkt niet. Andere cardridge zelfde verhaall.
Als ik de cardridge eruit haal kan ik niet printen, kan het evengoed zo zijn dat het printplaatje misschien niet goed meer functioneert, of is toch de kop naar z'n moer?

TIA

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is de cartridge niet gewoon leeg? ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24

Barrycade

Through the...

@Spone:
andere cardridge zelfde verhaal
Nieuwe cardridge en geen kleur is waarschijnlijk dat of de kop naar zijn grootje is of dat de aansturing kaput is.

Dus ik denk dat het goedkoper wordt om naar de winkel te gaan voor een nieuwe bv de 4500 staat voor 78 euro ofzo te koop bij de MediaMarkt een nieuwe kop zal bijna niet de moeite zijn.

• ScooBY_DoO
Zover was ik ook al ja, €48ex btw! echt belachelijk voor alleen een kop!
Maar het kan dus niet aan 't printplaatje op de cardridge liggen?.... oftwel heeft het kopen van een nieuwe (originele) cardridge nog nut om te testen?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:24

Barrycade

Through the...

Ik was in de veronderstelling dat je met een "andere cartridge" ook al had gedaan. Maar een originele kost een euro of 8-13 dus dat is nog wel de moeite aangezien je deze ook eventueel in een nieuwe printer kan gebruiken.

• ScooBY_DoO
Nee ik heb van alles 1 chipie
Pagina: 1