Vandaag voor het eerst een webcam aangesloten. Het gaat om Microsoft Lifecam VX-700. Als ik in messenger een gesprek met iemand aanga en vervolgens videogesprek wil opstarten dan crasht de messenger. Dit gebeurt ook als ik via messenger webcam wil instellen. Soms krijg ik vraag of ik rapport wil verzenden maar vaker niet dan wel. Ik heb geprobeerd om messenger te deïnstalleren en opnieuw te installeren maar het helpt niet.
Webcam wordt gewoon herkend en automatisch geinstalleerd bij het aansluiten via USB. In handleding vind ik niets hierover. Ik heb microsoft gemaild over het probleem maar krijg geen antwoord. Het kan ook zijn dat webcam stuk is maar ik zou ook niet weten hoe je hem kan testen.
Ik gebruik XP sp2.
Nu heb ik programmas zoals easywebcam en fwink gebruikt maar deze lopen ook vast elke keer als ik iets met de webcam probeer te doen. Waar zou het aan liggen. Drivers van de webcam?
Webcam wordt gewoon herkend en automatisch geinstalleerd bij het aansluiten via USB. In handleding vind ik niets hierover. Ik heb microsoft gemaild over het probleem maar krijg geen antwoord. Het kan ook zijn dat webcam stuk is maar ik zou ook niet weten hoe je hem kan testen.
Ik gebruik XP sp2.
Nu heb ik programmas zoals easywebcam en fwink gebruikt maar deze lopen ook vast elke keer als ik iets met de webcam probeer te doen. Waar zou het aan liggen. Drivers van de webcam?
[ Voor 11% gewijzigd door adsa op 10-09-2008 18:55 ]