Toon posts:

[MB Airport Card]Temperatuur 70 C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een maand in het bezit van een macbook maar wat mij opvalt is dat de airport card erg snel warm wordt. Hierdoor begint de fan veel toeren te maken en soms klokt het systeem naar mijn idee ook de verbinding iets terug. Ipv volle ontvangst heb ik dan nog maar 1 streepje (downloaden gaat dan met een paar kb/s). Temperaturen van 70 - 75 graden zijn geen uitzondering.

Is dit iets om mij zorgen over te maken of is dit gewoon normaal bij de macbook.

Verwijderd

Ooh, mijn Airport Card is nu ook 77 graden en gebruik hem gewoon normaal. Lijkt mij niks mis mee, nog geen problemen mee gehad en heb nu mijn Macbook een maandje of 4.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde. De temperatuur van rond de 70 graden blijkt normaal te zijn volgens verschillende fora, maar het ontvangst wat de hele tijd wegvalt is niet normaal. Veel MB gebruikers hebben hier last van, en ik word er helemaal krankjorum van. Dit probleem is er nu al 2 jaar en ik heb er pas sinds 10.5.3 last van, maar in 10.5.5 schijnt er een fix voor te komen. Laten we het hopen, want dit is niet normaal werken op deze manier.