Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone Online, niet bestellen dus.

Pagina: 1
Acties:
  • 590 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorig jaar september een 2jarig abonnement afgesloten met vodafone. Toen was het mij totaal niet opgevallen dat het hier om een SIM-only abonnement ging, want ik kreeg een gratis telefoon bij (betaalde wel gewoon de 22,50 per maand).

Nu (1jaar later) is mijn telefoon gestolen, MET aangifte ga ik dus naar de vodafone winkel. Blijkt dat ze niets voor mij kunnen doen aangezien ik een SIM ONLY abonnement heb. Nadeel 1.
Ik koop los een HTC Touch Diamond en wil graag zorgeloos internet erop hebben, blijkt OOK niet te kunnen. Ik moet mar 1,50 euro per MB betalen. Nadeel 2.

Nu heb ik gehoord dat je WEL zorgeloos internet kan nemen bij SIM-ONLY, maar niet bij SCHERP. Alleen omdat ik sim only bij de online shop heb afgesloten kan het niet.....
Omzetten wilt niemand doen, de winkel niet en de internetshop ook niet....

Wat is dit voor onzin, dit komt neer op: wie bij vodafone online besteld krijgt geen service.

Iemand een idee wat voor mij de beste oplossing is nu?
Kan ik een 2e abonnement nemen en nummer verwisselen?
want aan deze vodafone heb ik nu vrij weinig (behalve bellen, maar daarvoor koop ik geen TD)

Verwijderd

Klopt wat je zegt je hebt 2 soorten simonly de gewone simonly en de simonly scherp.
Het verschil is dat de scherp het zelfde is maar je gegevens gebruikt kunnen worden om reclame na je te maken. En omdat de scherp goedkoper is dan bij de rest hebben ze heel wat functie weg gelaten. Ik wist het ook niet maar ik heb de algemene voorwaarden toen eens goed doorgespit...

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb dus geen scherp...want vorig jaar bestond dat nog niet en ik heb nooit korting op mijn abbo gehad, wel gratis telefoon maar dat is logisch.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:22:
ja maar ik heb dus geen scherp...want vorig jaar bestond dat nog niet en ik heb nooit korting op mijn abbo gehad, wel gratis telefoon maar dat is logisch.
Je zegt dat je een simonly hebt??? Met een gratis telefoon dat klinkt bij mij als een actie? Normaal is een simonly alleen de sim.. en geen toestel. Mocht het een actie zijn dan zijn waarschijnlijk ook de voorwaarden aangepast.. Lees die eens na

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als je een gewoon vodafone abbo neemt krijg je toch ook een gratis toetstel?
Daarnaast betaal ik gewoon de volle pond voor het abonnement.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:32
Als je de volle mep betaald voor het abonnement heb je geen sim-only. Die tarieven liggen VEEL lager!

Wat krijg je voor reactie dan als je Zorgeloos Internet Aan naar 4444 smst? (Let op, je activeert hier wel de internet blox a 10 eur/maand mee)

[ Voor 15% gewijzigd door RadioAir op 10-09-2008 17:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:48:
ja maar als je een gewoon vodafone abbo neemt krijg je toch ook een gratis toetstel?
Daarnaast betaal ik gewoon de volle pond voor het abonnement.
Dan heb je dus geen simonly :9

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:14:
Nu (1jaar later) is mijn telefoon gestolen, MET aangifte ga ik dus naar de vodafone winkel. Blijkt dat ze niets voor mij kunnen doen aangezien ik een SIM ONLY abonnement heb. Nadeel 1.
Ik koop los een HTC Touch Diamond en wil graag zorgeloos internet erop hebben, blijkt OOK niet te kunnen. Ik moet mar 1,50 euro per MB betalen. Nadeel 2.
Je weet toch hopelijk zelf wat voor abonnement je precies af hebt gesloten? Dat staat in de papieren die je ontvangt na het afsluiten van het abonnement.
Wat is dit voor onzin, dit komt neer op: wie bij vodafone online besteld krijgt geen service.
Dat is wel heel erg kort door de bocht ...
Iemand een idee wat voor mij de beste oplossing is nu?
Kan ik een 2e abonnement nemen en nummer verwisselen?
want aan deze vodafone heb ik nu vrij weinig (behalve bellen, maar daarvoor koop ik geen TD)
Deze vraag zal je aan Vodafone moeten stellen. Zij zijn de partij waar je abonnement bij loopt en zij kunnen je dus vertellen wat de mogelijkheden zijn. Als je er in de winkel niet aan uit komt, kan je ze uiteraard altijd nog bellen. Voordat je verhaal gaat halen, lijkt het me dus echter wel verstandig dat je jezelf even goed informeert en je papieren naleest om te kijken wat je nu precies af hebt gesloten.

Omdat er verder geen discussiewaarde in dit topic zit en omdat alleen Vodafone je kan helpen, gaat deze op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.