Vraagje over Uitgebreid Bureaublad

Pagina: 1
Acties:

• Gubbel
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-02 12:23
Hopelijk wordt er niemand boos dat hier al een topic over is ofzo, zoeken leverde namelijk niets op!

Oké hier mijn vraag.
Ik heb naast mijn laptop een extra monitor staan die functioneert als een uitbreiding van mijn bureaublad. Het werkt precies zoals ik wil, zelfs een taakbalk op de tweede monitor voor het switchen tussen de programma's etc. Wat ik dus wil is lekker kunnen gamen op mijn laptop en ondertussen lekker msnén e.d. op monitor nummer twee. Het enige nadeel is dat tijdens het gamen een klik op monitor 2 ervoor zorgt dat mijn game zich minimaliseert. Oftewel ALT-Tab werkt dan beter. Is de mogelijkheid om mijn game fullscreen te houden links, zonder dat dit minimaliseert als mijn muis actief wordt in de tweede monitor?

Bij voorbaat dank aan degene die dit lezen en/of meedenken aan een oplossing!

Met vriendelijk groet,
Grumbkow

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 00:29
Kort gezegd: nee.
Iets langer: Games zijn er over het algemeen niet op gebouwd om niet gemaximaliseerd te draaien, dat betekent dus ook dat ze de focus moeten hebben. Dit geldt in ieder geval voor games die constante aandacht vereisen, hoe dat met rpg's zit weet ik niet...:?

Verwijderd

Het spel in windowed mode starten en dan de hoeken uittrekken tot fullscreen is een workaround die vaak werkt

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:59
Wat voor een aantal spellen wel zou werken is om ze in windowed mode te laten draaien. Bij sommige spellen kan je dat apart instellen, bij andere kan je met alt+enter ze nog wel eens in windowed mode krijgen.

• Gubbel
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-02 12:23
Die oplossing had ik nog niet geprobeerd, door de games met de hoogste prioriteit werkt dit redelijk handig, bedankt:)!