Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Excel] Bij openen xls wordt installatie gestart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van het een op het andere moment werkt Excel niet goed meer. Als ik dubbelklik op een xls bestand start de setup van Excel op en vraagt ie naar de cd-rom. Wanneer ik het exe bestand van Excel opzoek in de office map krijg ik dezelfde melding maar start excel wel op, bij het dubbelklikken op een bestand gebeurt dit niet.

De melding die gemaakt wordt is "De functie die u wilt gebruiken, bevind zich op een cd-rom of andere verwisselbare schijf die niet beschikbaar is"

De software staat op een laptop welke van het werk is. Ik heb nu niet direct toegang tot deze cd-rom. Is er een bepaalde reden dat dit gebeur en kan ik er op dit moment iets aan doen zonder die cd-rom.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:30

JohnD

Bernd

je kan eens proberen de invoegtoepassingen uit te zetten.

edit:
welke versie van excel eigenlijk?

[ Voor 27% gewijzigd door JohnD op 10-09-2008 13:11 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Topicstarter
2003. Kun je iets specifieker zijn betreft die invoegtoepassingen. Waar doe ik dit ?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:30

JohnD

Bernd

Menu extra --> invoegtoepassingen :)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Er voor gezorgd dat er niets meer is aangevinkt bij invoegtoepassingen maar dat haalt niets uit helaas.

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 17:54
heb ik ook al vaker gezien, vooral als ik een bestandje van mn thuis omgeving op mn werk pc krijg.en zijn altijd bestanden waar macro's in zitten, rekenkundige functions of taal ( proofing tools ) die niet in de default install omgeving zit.

oplossing is het bestand openen waneer je de cd hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat er ook niets anders op zit. Gekke alleen is dat deze bestanden gewoon op dezelfde laptop zijn gemaakt. Weliswaar met macro's maar voorheen deden ze het ook.
Pagina: 1