Toon posts:

[AirPort Extreme] Aantal connecting devices

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede Tweakers ik heb een vraag over de AirPort Extreme waar ik zo snel geen antwoord op kon vinden op Internet, maar waar een gebruiker allicht wel een antwoord op weet. Zit er een maximum aan het aantal devices dat je kan connecten met de AirPort Extreme? En het gaat me dan met name om het aantal MAC adressen dat je kan toestaan (of weigeren)? Mijn huidge router lijkt beperkt op 4 MAC adressen en dit is toch wat weinig... Ik vermoed dat de Extreme (net als veel andere hedendaagse routers) meer MAC adressen kan controleren / beheren maar ik wil het graag even zeker weten voor ik richting winkel ga :)

Alvast bedankt voor de moeite.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Op http://www.apple.com/airportextreme/ staat vrij prominent dat je tot 50 users kan verbinden. Ik vermoed dat je dan ook 50 mac adressen kunt hebben :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Topicstarter
Jeemig, ik te vaak door die technische specificaties gezocht zonder ook maar 1 blik op de eerste pagina te hebben geworden, niet echt handig dus :) Iig bedankt voor de info.