[Adium] Weergave van alleen online en niet offline contacten

Pagina: 1
Acties:

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08-2025
Aangezien hier onder de "clean desktop'ers" er veel Adium gebruikers zijn denk ik dat ik mijn Adium gerelateerde vraag het best hier kan stellen..

Hoe zorg ik dat alleen de online / actieve contacten per groep weer gegeven word? Dus alle offline contacten gewoon verdwijnen uit mijn contact lijst groepen?

Ik heb al zoals op de site van Adium beschreven staat het geprobeerd met command, shift, H maar dit resulteert in het verdwijnen van alle contacten en zelfs enkele groepen..

Verwijderd

fabulaus schreef op woensdag 10 september 2008 @ 02:52:
Aangezien hier onder de "clean desktop'ers" er veel Adium gebruikers zijn denk ik dat ik mijn Adium gerelateerde vraag het best hier kan stellen..

Hoe zorg ik dat alleen de online / actieve contacten per groep weer gegeven word? Dus alle offline contacten gewoon verdwijnen uit mijn contact lijst groepen?

Ik heb al zoals op de site van Adium beschreven staat het geprobeerd met command, shift, H maar dit resulteert in het verdwijnen van alle contacten en zelfs enkele groepen..
Je kunt bepaalde contacten verbergen onder het menu Weergave -> Toon/Verberg bepaalde contacten.

En dan daaronder aangeven welke je wilt verbergen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2008 03:27 ]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

fabulaus schreef op woensdag 10 september 2008 @ 02:52:

Het gedrag van Cmd+Shift+H is volstrekt normaal. Alles wat offline is verdwijnt, en groepen die alleen offline contacten bevatten zijn derhalve niet nodig, en verdwijnen dus ook :)

Launching containers into space

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:12
Ik heb je vraag voor deze keer afgesplitst. Maar laat het duidelijk zijn, dat het niet de bedoeling is om in het Screenshot topics (kleine) vragen te stellen ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."