Second Media.eu betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:20
Ik ben van plan om een Zune 30gb te kopen en uiteraard ben ik gek als ik niet opzoek gaat naar een mooie goedkope aanbieder. Aangezien het me weinig uitmaakte of die nieuw of 2de hands zou zijn ben ik ook wezen kijken via marktplaats.nl. Daar vond ik een aanbieder die hem voor 92.50 verkoopt en nieuw. Deze aanbieder is dus Second Media, http://www.secondmedia.eu/nl/product/details/130 , daar staat dus Zune 30gb die ik op het oog heb. Aangezien de Zune 30gb via ebay voor zo'n 150 euro van eigenaar wisselt en je misschien extra invoerkosten moet betalen lijkt de €92.50 een hele mooie deal.

Maar nu komt dus de vraagstelling, is er iemand hier bekend met het bedrijf Second Media. Je kan er via paypal betalen en volgens mij is dat redelijk veilig. Zover ik weet was je zelfs tot 2000 euro verzekerd op aankopen? Dus de hoofdvraag is eigenlijk, is dit een mooie deal of is het weer eens too good to be true. 8)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Site ziet er redelijk betrouwbaar uit, heb echter nog nooit van de zaak gehoord.

Vraag anders even of het mogelijk is af te halen en daar contant of via pin te betalen. Dan weet je het zeker.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Xato
spone schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:54:
Site ziet er redelijk betrouwbaar uit, heb echter nog nooit van de zaak gehoord.

Vraag anders even of het mogelijk is af te halen en daar contant of via pin te betalen. Dan weet je het zeker.
Even gemailed:
Afhalen kan vrijdags tussen 2 en 4 uur na reservering en afspraak.

Betaling kan ter plekke uitsluitend contant.

Met vriendelijke groeten,

Second Media b.v.
Kan ik hiermee zeggen dat het nu veilig is?

• mrFoce
  • Laatst online: 23-01 21:03
Xato schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:22:
[...]

Even gemailed:

[...]

Kan ik hiermee zeggen dat het nu veilig is?
Weet je zeker dat je een nieuw product krijgt?
Zo te zien verkopen ze ook 2e hands en 'refurbished' producten.
Directe import uit de VS, profiteer van de huidige dollar koers
Dit sluit 2e hands of refurbished producten in ieder geval niet uit..

[ Voor 19% gewijzigd door mrFoce op 10-09-2008 08:27 ]

• Xato
gideon82 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 08:26:
[...]

Weet je zeker dat je een nieuw product krijgt?
Zo te zien verkopen ze ook 2e hands en 'refurbished' producten.

[...]

Dit sluit 2e hands of refurbished producten in ieder geval niet uit..
Er staat wel dat het een Klasse A+ product en volgens de legenda houd dat het volgende in:
A+ Nooit eerder verkocht, dus nieuw

Dus ik ga ervan uit dat een nieuw product is, maar het zou me ook niet veel uitmaken als het refurbishede mp3 was. Maar wat vooral belangrijk is dat het te vertrouwen is. Tot nu toe word het wel steeds beter moet ik zeggen.

Verwijderd

De naam alleen al, second media.
Er wordt vaak genoeg refurbished B keus als nieuw aangeboden.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
En het feit dat er alleen contant afgerekend kan worden stemt mij ook niet helemaal gerust.
Houd daarnaast wel rekening met garanties. Veel producten die uit Amerika geïmporteerd zijn, krijgen in Europa geen garantie van de desbetreffende fabrikant.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Feit is wel dat als je het komt afhalen, je het even kan inspecteren voordat je betaalt :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Xato
Heb inmiddels via marktplaats een 2dehandse Creative Vision M gekocht. Leek me toch iets veilig aangezien ik nog steeds niet zeker ben over Second Media.

• alsmagalles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07-2021
2e hands leek veiliger, slechte keus denk.

De Zune kost er nu 75 euro en je krijgt 2 jaar garantie, ga er waarschijnlijk eentje bestellen.

Verwijderd

ga er denk ik een 37" hd tv halen voor 399 belachelijk lage prijs maar ga em dan wel ophalen en wil em eerst zien voordat ik geld uit de muur ga trekken ze bieden trouwens ook erg veel japanse import aan. ga voor de gein es ff op ebay rondkijken kom je veel dingen nog goedkoper tegen;)

Verwijderd

begin er niet aan, ze hebben op ebay ook een account
en veel negatieve feedbacks

als je in hun webshop een tv koop betaal je 39,95 euro
en op ebay 29,95 euro

ik heb een tv gekocht maar het is dus weggegooid geld geweest
tv is beschadigd en beeld kwaliteit is slecht

maar ja wat will je als je een 37 inch full hd koop voor
slecht 399 euro, je mag daar niet teveel van verwachten

wel jammer dat hun erbij zetten dat het om een nieuw product
gaat, totdat je het uitpakt, dan zie je dat het om een 2e hands gaat
of zelfs een retour artikel

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 14:40

Praetextatus

the dutch_paki

'2ehands zou ik niets kopen via hen. Ik heb zelf een Zune 30 GB nieuw gekocht via hen een tijd geleden :) Kreeg gewoon perfect binnen 4 dagen binnen. Geen problemen gehad ermee :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Verwijderd

Oktober 2008 wat besteld, keurig geleverd echter bij eerste gebruik defect, meteen voor garantie opgestuurd nog 2 antwoord mailtjes gehad maar verder niets meer...
Diverse mailtjes verstuurd maar nooit geen antwoord meer gehad, ook apparaat nooit meer terug gezien! (Januari 2009)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 18:27:
begin er niet aan, ze hebben op ebay ook een account
en veel negatieve feedbacks

als je in hun webshop een tv koop betaal je 39,95 euro
en op ebay 29,95 euro

ik heb een tv gekocht maar het is dus weggegooid geld geweest
tv is beschadigd en beeld kwaliteit is slecht

maar ja wat will je als je een 37 inch full hd koop voor
slecht 399 euro, je mag daar niet teveel van verwachten

wel jammer dat hun erbij zetten dat het om een nieuw product
gaat, totdat je het uitpakt, dan zie je dat het om een 2e hands gaat
of zelfs een retour artikel
Heb je ze daar al mee geconfronteerd dan? Want dan liegen ze gewoon over wat ze aanbieden.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Ik heb daar een zune 30 gig gekocht, binnen 2 dagen geleverd. Maar geen track/trace geen garantie formulieren. Tot 100 euro zou ik daar wel bestellen maar hoger niet.

• tedweb123
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10-2021
Ik heb slechte ervaringen met het bedrijf Second Media uit Oldenzaal. Je bestelt een nieuw product en je krijgt een gebruikt ander product van 3 jaar oud. Pure oplichting.

Verwijderd

Hee!

Nadat een maatje uit mijn loopteam er één op die site had aangeschaft vond ik het echt een leuk ding!
Ik heb er voor mij en nog een vriend 2 besteld. Perfect spul! Allemaal gewoon originele verpakkingen en gesealed, niks op aan te merken dus. Snelle levering en de service was ook er goed!

Je moet wel in de gaten houden dat de prijs heel erg schommelt, ik heb hem voor 75 euro gekocht maar soms staatie op de zelfde site aangeboden voor 90 euro. Kopen op het juiste moment dus.

Ik hoor het wel!

• frank-fey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-10-2010
Zeer onbetrouwbaar bedrijf, altijd verkeerde types, prijzen en niet vertrouwelijk, eigen ervaring.

[ Voor 84% gewijzigd door frank-fey op 18-02-2010 15:26 ]

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Vind een Zune nu nog maar eens voor die prijs ;) Nieuw wel te verstaan
Pagina: 1