Ik ben van plan om een Zune 30gb te kopen en uiteraard ben ik gek als ik niet opzoek gaat naar een mooie goedkope aanbieder. Aangezien het me weinig uitmaakte of die nieuw of 2de hands zou zijn ben ik ook wezen kijken via marktplaats.nl. Daar vond ik een aanbieder die hem voor 92.50 verkoopt en nieuw. Deze aanbieder is dus Second Media, http://www.secondmedia.eu/nl/product/details/130 , daar staat dus Zune 30gb die ik op het oog heb. Aangezien de Zune 30gb via ebay voor zo'n 150 euro van eigenaar wisselt en je misschien extra invoerkosten moet betalen lijkt de €92.50 een hele mooie deal.
Maar nu komt dus de vraagstelling, is er iemand hier bekend met het bedrijf Second Media. Je kan er via paypal betalen en volgens mij is dat redelijk veilig. Zover ik weet was je zelfs tot 2000 euro verzekerd op aankopen? Dus de hoofdvraag is eigenlijk, is dit een mooie deal of is het weer eens too good to be true.
Maar nu komt dus de vraagstelling, is er iemand hier bekend met het bedrijf Second Media. Je kan er via paypal betalen en volgens mij is dat redelijk veilig. Zover ik weet was je zelfs tot 2000 euro verzekerd op aankopen? Dus de hoofdvraag is eigenlijk, is dit een mooie deal of is het weer eens too good to be true.