Prijzen en de zin over capaciteit zijn aangepast. Bij de Shuffle zijn de nieuwe kleuren kennelijk de enige wijziging, ik stel mij zo voor dat Mick het artikel niet nog drukker wilde maken dan het al was. Voor de prijzen van de Classic moet hetzelfde gelden, al had ik dat er persoonlijk wel tussen willen zien, maar dat vind ik een te ingrijpende onderwerpswijziging dus dat laat ik verder aan de Pricewatch over.
Over het hoofdlettergebruik: we doen niet aan eigennamen zonder hoofdletter. Op 'classic' na worden alle drie de termen door ons regelmatig buiten een Apple- of merknamencontext gebruikt, en ik wil daarom graag dat merk- en eigennamen als zodanig duidelijk herkenbaar blijven. Ik moet er niet aan denken dat we iets over 'de persoonlijke touch van een touch en zijn touchfunctionaliteit' zouden schrijven, om maar eens een voorbeeld te verzinnen.
Op persoonlijke titel: ik vind het vooral vreemd dat Apple de normale spellingsconventies negeert, maar ik vind wel dat als zij dat mogen, wij het ook mogen

Maar laten we die discussie ajb niet opnieuw gaan voeren.
Zie het anders maar als typografische compensatie voor het weglaten van ®™©