• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 22:42

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Topicstarter
Zijn er mensen met ervaring met Whibal en heeft men nog tips v.w.b. de plugin in PS?

Ben erg benieuwd naar de mening. Ik zit namelijk te tobben tussen powerretouche pro en whibal zelf.
(in powerretouche pro zit de plugin ingebakken, maar daar zitten de grijskaartjes niet bij)

edit:

[ Voor 1% gewijzigd door Kabouterplop01 op 09-09-2008 20:45 . Reden: het programmaatje heet natuurlijk Whibal ]

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik ben tevreden over de resultaten van mijn creditcard formaat whibal. De plugin ken ik niet; ook niet nodig, ik schiet alles in Raw.

• Kabouterplop01
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-01 22:42

Kabouterplop01

chown -R me base:all

Topicstarter
Die plugin schijnt automatisch de wit balans aan te passen in je whatever format. (als je je foto wil bewerken) Daarom wel interessant. In principe hetzelfde wat jij doet, alleen dan auto. (vandaar ook dat ik naar de mening vraag. Misschien is het kwalitatief helemaal niet zo "lekker".)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb er sinds 1,5-2 jaar eentje, maar nog nooit gebruikt :$.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-01 14:38

fdisk

XBL: fd1sk

Ik heb de mijne iets minder lang, maar tot zover tevreden. Ik ken die plugin niet, schiet in raw en verwerk de foto's in Aperture. Vind het erg handig hoe de settings over een hele serie kunnen worden toegepast, dit is echter niet alleen in Aperture mogelijk maar ook in Lightroom en volgens mij ook in Adobe Bridge, maar die laatste heb ik al jaren niet meer gebruikt en Ligthroom sinds de eerste beta niet meer.

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-01 22:26
Ik heb er ook maar een besteld. Voor 23 euro wil ik het wel eens proberen...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1