Hallo allemaal, ik heb laatst een bus gekocht met perslucht. Nu vraag ik mij af of ik mijn processor en moederbord er ook mee kan cleanen!
als je genoeg afstand houdt, en de bus niet op de kop houdt zodat er vloeistof uit komt moet dat gewoon kunnen volgens mij.
wel zou ik eerst even gewoon in de lucht, of tegen je hand aan spuiten om zeker te weten dat er geen extra vloeistof uit komt.
en niet in een stoffige ruimte gebruiken dat zal averechts werken.
succes
wel zou ik eerst even gewoon in de lucht, of tegen je hand aan spuiten om zeker te weten dat er geen extra vloeistof uit komt.
en niet in een stoffige ruimte gebruiken dat zal averechts werken.
succes
Verwijderd
Ik heb ook wel eens zo'n spuitbus perslucht gekocht.
ofwel gebakken lucht
die krengen zijn ook vaak 10, of 11 euro per bus
gebruik nu gewoon stofzuiger (voorzichtig en half toerental!) en een klein kwastje om in de hoekjes de stof weg te vegen en meteen opzuigen. Gaat prima
ofwel gebakken lucht
die krengen zijn ook vaak 10, of 11 euro per bus
gebruik nu gewoon stofzuiger (voorzichtig en half toerental!) en een klein kwastje om in de hoekjes de stof weg te vegen en meteen opzuigen. Gaat prima
Gewoon een verf-kwast gebruiken, werkt prima. Wel buiten doen natuurlijk
5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X
Processor valt sowieso niet veel schoon aan te spuiten.
Niet echt nee, tenzij je met 10Bar en een spuitmond wil proberen de koelpasta eraf te halenAvalaxy schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:23:
Processor valt sowieso niet veel schoon aan te spuiten.
Je kan er trouwens leuke dingen mee doen, wordt namelijk heerlijk koud (Zo koud dat je je verbrand
Elk voorjaar gaat de compressor er hier overheen.
Wel met gepaste afstand uiteraard, en buiten.
Wel met gepaste afstand uiteraard, en buiten.
Hoi!
Ja. Dit topic is er (helaas) een goed voorbeeld vanKan ik lucht spuiten?
Op GoT verwachten we dat je zelf de moeite doet op zoek te gaan voordat je een topic opent. Kom je er zelf niet uit? Geef dan aan waar je zocht, op welke termen, wat je vond, en als dat geen uitsluitsel gaf hoe je verder zocht.
In dit topic noem je niets van dien aard, je stelt gewoon een vraag zoals je die aan een helpdesk. Dat is op GoT niet hoe het werkt.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()