Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
Goed, lang verhaal, komt erop neer dat ik bij Ben een nummer had en naar T-mobile ben overgestapt met nummerbehoud (en nieuwe phone).

Nummer zou op de dag van aflevering geactiveerd worden. Maar nummerbehoud zou even duren.
Nu heb ik mijn oude simkaart van Ben, in mijn nieuwe telefoon gestopt, aangezien ik daar nog even mee zou moeten bellen. (Tot eind van de maand dacht ik zo..)
En mijn nieuwe simkaart (van T-mobile dus) in mijn oude telefoon geknald. Met het idee van; mocht t-mobile nieuws hebben via sms, dan kan weet ik dat iig.

Ik kwam zojuist thuis en zag dat ik via mijn nieuwe simkaartje een sms had gekregen.
Mijn oude telefoon (nokia 2600) wist te vertellen:
afzender: 1987
bericht: niets -> geeft aan: "kan bericht hier niet tonen"

Dus gekeken of sms op simkaart stond, helaas niet het geval. Ook het kopiëren van het smsje van de telefoon naar sim is niet mogelijk.

Zal ik nu nooit weten wat er in het smsje gestaan heeft? of zijn er hier lieve tweakertjes met een idee hierover?

iig bedankt voor 't verspillen van 3 minuten ivm het lezen van dit belachelijk lange verhaal..

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

ik krijg dit nr steeds als sms verstuurd op mijn rekeingen als ik mijn toestel in het buitenland uit en aan heb gezet, zoals op vakanties, is me nu voor de 2x gebeurdt, zag het net op mijn rekeing overzicht. Morgen maar weer bellen dat ze 10x 50 ct crediteren.. rare is, dat als ik hier in nl mijn toestel uit en aan zet, dat het dus niet gebeurt

[ Voor 16% gewijzigd door LoneWolf op 21-09-2008 23:24 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

Ik zie dat dit bericht al haast 2 maanden oud is, toch reageer ik hier even. Misschien help ik er nog iemand mee. Wij hebben al een aantal meldingen gehad over de shortcode 1987, vandaag hebben wij pas meer informatie kunnen vinden over de organisatie erachter.

http://www.smsafmelden.info/forum/code-1987-t61.html

Houd dat topic goed in de gaten wanneer je last hebt van de shortcode 1987, wanneer wij meer informatie hebben posten wij dit in het betreffende topic.