Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01

HeepH

Dope Rapper

Topicstarter
L.s.

Dankzij de overname van Orange door T-mobiel krijg ik de kans een nieuwe GSM uit te zoeken. Dit mogen alle telefoons zijn die Orange of T-mobile kunnen leveren nu, of binnen 2 weken. Nu ben ik dus op zoek naar de allerbeste smartphone die op dit moment beschikbaar is.

Nu begrijp ik dat smartphone, en allerbest, beide rekbare en persoonlijke woorden zijn, maar ik zoek dus naar de creme de la creme van de verschillende merken.

Ik ken de HTC Touch Pro al, en de Samsung Omnia. Ook de LG viewty ken ik maar die vind ik dus al niks. De Nokia N96 heeft niet mijn voorkeur. Welke suggesties zijn er nog meer?

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

ik stond ook voor deze keuze, maar ben voor een SimOnly van 1 jaar gegaan van Flex20 voor 7 euro p/m en stel zo de keuze nog even uit naar later dit jaar, om dan een los toestel te kopen

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Viewty is geen smartphone...

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

SE x1, iphone 3G, HTC S740, Samsung i780 of nieuwer, etc etc punt lijkt me duidelijk, zelf even zoeken in beschikbare topics welke leverbaar is en of deze aan je wensen voldoet, succes!

Verwijderd

Heephstan schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:46:
Nu begrijp ik dat smartphone, en allerbest, beide rekbare en persoonlijke woorden zijn, ..
Inderdaad. Het Windows Based Mobiles & PDA's Beleid geeft je daar gelijk in.
Ga eens naar de winkel en kijk wat voor snufjes ze er liggen hebben en beslis dan welke het beste aan jouw eisen voldoet. Smartphones zijn er genoeg.

Op de site van smartphoneshop.be zul je ook wel het een en het ander terugvinden vermoed ik :)

Edit: De keuzehulp ( hier ) van smartphoneshop vond ik zelf ook erg handig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 19:26 ]

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Firestorm schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:22:
SE x1, iphone 3G, HTC S740, Samsung i780 of nieuwer, etc etc punt lijkt me duidelijk, zelf even zoeken in beschikbare topics welke leverbaar is en of deze aan je wensen voldoet, succes!
Sorry, maar ik ben het nou niet echt eens met jouw selectie:

SE x1: nog niet verkrijgbaar binnen twee weken
iPhone 3G: alleen bij T-Mobile
HTC S740: budgetuitvoering van de HTC Touch Diamond/Touch Pro, dus niet de creme de la creme

Persoonlijk ben ik zeer tevreden met mijn HTC TD, behoort qua hardware tot de absolute top, heeft naast het uiterst flexible Windows Mobile de zeer fijn TouchFlo3D GUI en grote ondersteuning door niet-officiele ROM/applicatie ontwikkelaars.

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 14:18

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Nou, nu zijn alle keuzes genoemd. Ook weer klaar.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zoals de andere al aangeven, dit zal je toch echt zelf moeten uitzoeken en beslissen. Enig eigen inzet is dan ook gewenst en om die reden gaat dit topic dan ook dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.