Toon posts:

advies notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me een goed aankoopadvies geven mbt een notebook? Vóór het einde van het jaar wil ik een laptop kopen gebaseerd op het centrino 2 platform. Ik wil graag een toestel waarvoor xp-drivers beschikbaar zijn, met een niet reflecterend scherm van minimaal 12 en maximaal 14 inch groot. Het moet goed uit de voeten kunnen met multimedia, maar games zijn geen optie. Webcam of vingerafdruklezer zijn niet belangrijk. Wel een toestel waarmee ik een aantal jaren verder kan. Mijn budget is 1250 €. Alvast bedankt voor enige hulp.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 21:25
Je hebt duidelijk je wensen, lijkt me niet al te moeilijk om zelf daar een laptop bij te verzinnen. Dat doen we op Tweakers niet voor je.

Verwijderd

Hey en welkom op GoT,

hier op GoT zijn wij echter geen helpdesk en kunnen wij dus ook deze keuze niet voor jou maken. Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij dit zelf kan. Dit soort topics zijn dus niet langer gewenst.

Neem best eens het CSL Beleid door.

Er komt trouwens binnenkort een Best Buy Guide uit over laptops. Uitkijken dus ;)

Edit: @hieronder: Mijn excuses, ik had deze nog niet opgemerkt. @TS: Daar neem je dus best eens een kijkje.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 18:59 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:55:
Er komt trouwens binnenkort een Best Buy Guide uit over laptops. Uitkijken dus ;)
Die is er al sinds enkele maanden:
[NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - juli 2008
[NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - september 2008

[ Voor 15% gewijzigd door RemcoDelft op 09-09-2008 18:58 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

hier is een goed advies te vinden, het naampje is :FAQ en heeft boven aan een gedeelte genaamd: Wat moet ik kopen? / Welke moet ik nemen? Upgraden?

Misschien dat maar eens doornemen?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.