Toon posts:

WSS 3.0 in ander domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende:

Ik heb een Sharepoint Server 3.0 draaien in domein X. Nu heb ik een nieuw domein (Y) gecreeerd en een helemaal schone sharepoint server geinstalleerd. Op deze sharepoint server heb ik nu de backup teruggezet van de huidige sharepoint. Tot zo ver geen probleem. Alleen als ik nu de site willen openen krijg ik een access denied. Ik kan er op geen enkele manier inkomen. Dit komt waarschijnlijk omdat deze sharepoint-site alleen de gebruikers kent uit domein (X).

Heeft iemand enig idee hoe ik rechten kan zetten op de site zodat ik toch de site kan openen en opnieuw rechten kan uitdelen.

Ik hoor het graag.

Verwijderd

Exporteren zonder security met stsadm. Ook in Sharepoint Centraal Beheer kun je de siteverzameling beheerders aanpassen...

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ligt er een trust relatie tussen beide domeinen?

You don't need eyes to see, you need vision

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kijk eens naar de stsadm -o migrateuser parameter.
Om dit voor alle users te doen zul je of iets in C# moeten kloppen, of m.b.v. PowerShell.

[ Voor 3% gewijzigd door MaZo op 12-09-2008 13:36 ]

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
(jarig!)
Gewoon in de Central Admin je user account toevoegen aan de Farm Administrators groep (onder Operations) en dan kan je de site weer in ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles geprobeerd wat jullie hebben gezegt.. Maar krijg via de Console overal een Access Denied als ik nieuwe gebruikers rechten wil geven aan de site. Zelfs via stsadm krijg ik een access denied.

Ik denk dat dit de enige oplossing is: Exporteren zonder security met stsadm!!
Maar kan maar niet vinden hoe je dat precies doet. Iemand dat wel eens gedaan?

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jezelf site collection administrator maken vanuit de Central Administration, en het vervolgens nog eens te proberen, zou zoiezo moeten lukken.
Pagina: 1