Ik heb een Adaptec 2940U2W kaart.
Daarnaast heb ik een aantal schijven U2W, en een aantal UW
Tevens hangt mijn brander en cdrom aan deze kaart (scsi2)
Momenteel draait alles nog op een 2940UW kaart, dus alle schijven draaien UW.
Nu wil ik de U2W kaart erin zetten, en de schijven die U2W zijn, daar ook gebruik van laten maken.
kan ik de U2W (LVD) aansluiting, de UW aansluiting en de scsi2 aansluiting tegelijk gebruiken?
Of gaat ie dan terugschakelen naar een bepaalde snelheid (UW of zo?)
En als ik extern een scanner aansluit (Agfa Studioscan IISi) hoe gaat dat dan allemaal mbt snelheid?
* DJSmiley zou eik een goeie how-to moeten lezen over de soorten scsi+kabels en shit
Ook wat info over ID's (op zich niet moeilijk, maar wa's een handige indeling?) en terminating op schijven (zowel uw als scsi2, externe apparatuur enz) zou wel ok zijn
Daarnaast heb ik een aantal schijven U2W, en een aantal UW
Tevens hangt mijn brander en cdrom aan deze kaart (scsi2)
Momenteel draait alles nog op een 2940UW kaart, dus alle schijven draaien UW.
Nu wil ik de U2W kaart erin zetten, en de schijven die U2W zijn, daar ook gebruik van laten maken.
kan ik de U2W (LVD) aansluiting, de UW aansluiting en de scsi2 aansluiting tegelijk gebruiken?
Of gaat ie dan terugschakelen naar een bepaalde snelheid (UW of zo?)
En als ik extern een scanner aansluit (Agfa Studioscan IISi) hoe gaat dat dan allemaal mbt snelheid?
* DJSmiley zou eik een goeie how-to moeten lezen over de soorten scsi+kabels en shit
Ook wat info over ID's (op zich niet moeilijk, maar wa's een handige indeling?) en terminating op schijven (zowel uw als scsi2, externe apparatuur enz) zou wel ok zijn