Recent viel m'n oog op een actie van xs4all. Teken voor 2 jaar en je krijgt een Asus mini laptopje. Even goed gelezen, hmmm.. alleen voor nieuwe klanten. Wat krijgen bestaande klanten dan? Oh, kijk, een fritzbox modem in bruikleen. Komt wel erg karig over. Ik even een mailtje eraan gewaagd dat ik dat wel karig vond en dat ik me afvroeg of ze voor trouwe klanten (ik heb al 14 jaar een account bij xs4all) niet wat beters konden doen dan een modem in bruikleen.
Reactie terug:
Geachte abonnee,
Bedankt voor uw bericht. U vraagt of wij u als bestaande klant een Asus mini laptop
kunnen aanbieden. Hoezeer wij u als abonnee ook waarderen, een mini laptop kunnen
wij u niet cadeau doen.
Omdat wij ons 15-jarig bestaan met een bijzondere actie willen combineren, bieden
wij nieuwe klanten een mini laptop aan bij een ADSL-contract van 2 jaar.
Bestaande klanten die in het afgelopen jaar niet met een andere actie hebben
meegedaan kunnen een geavanceerde FRITZ!Box modem t.w.v. 199,- in bruikleen krijgen
bij een contractverlenging van een jaar in combinatie met een XS4ALL Only
abonnement.
Uitgebreide informatie over de modem actie vindt u op:
http://www.xs4all.nl/alle...ng/adsl/actie_jan2008.php
Een tip: meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief. Dan blijft u op de hoogte van
nieuws over internet, ontwikkelingen bij XS4ALL.
Wij hopen dat wij uw vraag zo voldoende hebben beantwoord.
Met vriendelijke groeten,
XS4ALL internet BV
Ben ik nou een ouwe zeur aan het worden? Of heb ik zitten slapen en is dit heel normaal tegenwoordig en kun je, net zoals bij de GSM boeren, het beste regelmatig wisselen van netwerk om te profiteren van nieuwe klant bonussen in de vorm van hardware?
Reactie terug:
Geachte abonnee,
Bedankt voor uw bericht. U vraagt of wij u als bestaande klant een Asus mini laptop
kunnen aanbieden. Hoezeer wij u als abonnee ook waarderen, een mini laptop kunnen
wij u niet cadeau doen.
Omdat wij ons 15-jarig bestaan met een bijzondere actie willen combineren, bieden
wij nieuwe klanten een mini laptop aan bij een ADSL-contract van 2 jaar.
Bestaande klanten die in het afgelopen jaar niet met een andere actie hebben
meegedaan kunnen een geavanceerde FRITZ!Box modem t.w.v. 199,- in bruikleen krijgen
bij een contractverlenging van een jaar in combinatie met een XS4ALL Only
abonnement.
Uitgebreide informatie over de modem actie vindt u op:
http://www.xs4all.nl/alle...ng/adsl/actie_jan2008.php
Een tip: meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief. Dan blijft u op de hoogte van
nieuws over internet, ontwikkelingen bij XS4ALL.
Wij hopen dat wij uw vraag zo voldoende hebben beantwoord.
Met vriendelijke groeten,
XS4ALL internet BV
Ben ik nou een ouwe zeur aan het worden? Of heb ik zitten slapen en is dit heel normaal tegenwoordig en kun je, net zoals bij de GSM boeren, het beste regelmatig wisselen van netwerk om te profiteren van nieuwe klant bonussen in de vorm van hardware?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++