Ik heb 2 maanden voordat de Ipod 3g released werkt de Ipod Nano 2g gekocht. Nu heb ik hier spijt van. Ik denk niet dat het kan, maar is het mogelijk de software(OS) van de Ipod Nano 3g op de Ipod Nano 2g te zetten?
Tom, ik zie dat je nog relatief nieuw bent op GoT. Dus alsnog welkom 
Het is helaas niet mogelijk om de software/firmware van de iPod nano 3G te draaien op de nano 2G. Dat had je ook kunnen vinden met een simpele Google zoektocht. Voordat je je vraag stelt op GoT, verwachten we daarom wat eigen inzet: laat zien waar je zelf al naar hebt gezocht (en evt. waarom dat niet werkt). Ik zou je aanraden om het Apple Media Devices Beleid door te lezen
.

Het is helaas niet mogelijk om de software/firmware van de iPod nano 3G te draaien op de nano 2G. Dat had je ook kunnen vinden met een simpele Google zoektocht. Voordat je je vraag stelt op GoT, verwachten we daarom wat eigen inzet: laat zien waar je zelf al naar hebt gezocht (en evt. waarom dat niet werkt). Ik zou je aanraden om het Apple Media Devices Beleid door te lezen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.