Heeft er iemand ervaring met de "Club 3D ATI Radeon HD4870 Overclocked Edition" met betrekking tot temperaturen e.d. ?
Ja er zijn mensen met ervaring met die kaart.
Dan moet je even zoeken. Google ofzo... eigen inzet is ook gewenst op GoT.
En anders even rondkijken in Het ATI HD48xx Ervaringen Topic - Deel 3
[ Voor 67% gewijzigd door Jejking op 09-09-2008 15:34 ]
Helaas op google geen concrete review gevonden van dit model van club 3d..
Jejking schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:32:
Dan moet je even zoeken. Google ofzo... eigen inzet is ook gewenst op GoT.
Oh nee?
productreview: Club3D HD 4870 512MB GDDR5 review door Verwijderd
Ik was 30 seconden bezig... mét Google. Is het nu echt zo moeilijk?
[ Voor 9% gewijzigd door Jejking op 09-09-2008 15:37 ]
Waarom wil je zo nodig de temperaturen weten? De kaart word in de fabriek overclocked. Je kan ervan uit gaan dat de temperaturen dus gewoon binnen de perken zijn, anders zouden ze het niet doen
.
Daarnaast, een beetje GPU tegenwoordig word tussen de 50 en 65 graden van idle/load. Zolang het geen problemen oplevert....
Daarnaast, een beetje GPU tegenwoordig word tussen de 50 en 65 graden van idle/load. Zolang het geen problemen oplevert....
buigt voor Jejking
Well done sir !
Jejking schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:35:
Oh nee?
ik heb die kaart. wat een pleuris koeler! gaat continu van hoge naar lage snelheid en is dus flink lawaaierig maar niet altijd... houdt de temp rond de 60 graden altijd en varieert de snelheid van de fan dus om die temp te houden. verder uitstekende prestaties maar ik had liever een reference gehad achteraf die stiller is en de lucht de kast uitblaast.........
Ik heb de kaart ook ben er best te vreden over maar ik krijg me HDTV (full) van Pansonic maar niet aan de praat op deze kaart gebruik de bij geleverde converter van DVI naar HDMI maar krijg maar geen beeld stomme is me pc ziet beeld scherm wel 
Heb al andere converters gebruikt en kabels ingangen op me tv maar niks helpt.
Bios heb ik ook al door gebladerd
Zie ik wat over het hoofd??
Heb al andere converters gebruikt en kabels ingangen op me tv maar niks helpt.
Bios heb ik ook al door gebladerd
Zie ik wat over het hoofd??
Hier een OC versie.
Temps rond de 50 graden, fan kan soms wat luid zijn, alleen met de nieuwe Catalyst 8.10 lijkt dat ook verholpen te zijn. De fan control lijkt beter te zijn, maar ik moet nog goed testen, dat komt vanavond pas.
Temps rond de 50 graden, fan kan soms wat luid zijn, alleen met de nieuwe Catalyst 8.10 lijkt dat ook verholpen te zijn. De fan control lijkt beter te zijn, maar ik moet nog goed testen, dat komt vanavond pas.
Ervaringen zoek je met de search, niet met een eigen topic. Sowieso is een topic over iedere mogelijke HD48xx kaart ondoenlijk. We hebben niet voor niets de HD48xx ervaringen en discussietopic.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()