Ik zit met het volgende:
Als ik een game speel valt mijn pc na een X tijd uit, waarbij x afhangt van de zwaarte van de game. bij lichtere games(guildwars bijvoorbeeld) is er niets aan de hand, terwijl bij Flatout/Earth Assault binnen 15 minuten hij uitvalt. Na uitvallen moet ik ongeveer een minuut wachten voor hij weer normaal kan opstarten. Doe ik het eerder valt hij gelijk weer uit. Ik heb reeds de stresstest van everest gedaan: geen problemen.
Systeem:
E8400
MSI P7N Sli Platinum
2gb corsair (DDRII 800)
Vista 64 (ultimate)
Creative audigy 2
Realpower 520 (coolermaster)
XFX 8800 GT Alpha dog edition
Voltages zijn in orde.
Temperaturen Idle/stressed:
Core 1 en 2: 38/51 graden
CPU:35/45
GPU:53/75
GPU geheugen: 45/66
Edit :Ik heb de thermal paste reeds vervangen door de premium van coolermaster. Zowel voor de CPU als de GPU chip. Tevens komt er een zwaardere fan aan voor de gpu.
Als ik een game speel valt mijn pc na een X tijd uit, waarbij x afhangt van de zwaarte van de game. bij lichtere games(guildwars bijvoorbeeld) is er niets aan de hand, terwijl bij Flatout/Earth Assault binnen 15 minuten hij uitvalt. Na uitvallen moet ik ongeveer een minuut wachten voor hij weer normaal kan opstarten. Doe ik het eerder valt hij gelijk weer uit. Ik heb reeds de stresstest van everest gedaan: geen problemen.
Systeem:
E8400
MSI P7N Sli Platinum
2gb corsair (DDRII 800)
Vista 64 (ultimate)
Creative audigy 2
Realpower 520 (coolermaster)
XFX 8800 GT Alpha dog edition
Voltages zijn in orde.
Temperaturen Idle/stressed:
Core 1 en 2: 38/51 graden
CPU:35/45
GPU:53/75
GPU geheugen: 45/66
Edit :Ik heb de thermal paste reeds vervangen door de premium van coolermaster. Zowel voor de CPU als de GPU chip. Tevens komt er een zwaardere fan aan voor de gpu.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2008 15:19 ]