The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Of jij dat nu doet, of de server waar jij hem geupload wilt hebbne (T.Net fotoalbum) dat maakt toch niets uit..Voornamelijk handig als je de andere site niet al te veel wil belasten met dataverkeer voor die afbeelding
Tevens wil ik ook nog wel eens sommige afbeeldingen in mijn album plaatsen zodat ik 'm altijd weer terug kan vinden.
[ Voor 68% gewijzigd door Standeman op 09-09-2008 15:49 ]
Ik weet alleen niet in hoeverre dit 'veilig' is (denk aan XSS) en dus in hoeverre het tijd kost om te implementeren..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Als je een goede foto van het product vind op internet hoef je deze niet eerst op je computer op te slaan en in te laden in het uploadding onder je review.
Je vult dan de url in van de afbeelding, en de afbeelding wordt op de tweakers server gezet (daar andere sites wel eens content verwijderen) en de link wordt direct gefixt in je album of bij je review (als dat de bedoeling is van deze feat-request).
Dat is wel veilig te krijgen hoor. Of een afbeelding nu direct van een user binnenkomt of via een andere webserver, in beiden gevallen mag de data niet worden vertrouwdkrvabo schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:01:
Ik weet alleen niet in hoeverre dit 'veilig' is (denk aan XSS) en dus in hoeverre het tijd kost om te implementeren..
Als je Internet Explorer gebruikt kun je het URL gewoon in je Filename venster plakken, dan wordt het automatisch gedownload in je cache en geselecteerd.
🌞🍃
Datafeest schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:08:
Als je Internet Explorer gebruikt kun je het URL gewoon in je Filename venster plakken, dan wordt het automatisch gedownload in je cache en geselecteerd.
Dat werkt ook met Firefox (onder Windows) aangezien dat min of meer een feature van Windows is afaik
Hey, dat wist ik nog niet!Datafeest schreef op donderdag 11 september 2008 @ 00:08:
Overigens, nog iets anders. Hoe kan je een map verwijderen? Of ik ben kippig, of het is niet mogelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Standeman op 11-09-2008 09:51 ]
Ik ook niet
Klikken opOverigens, nog iets anders. Hoe kan je een map verwijderen? Of ik ben kippig, of het is niet mogelijk.
Intentionally left blank
Hoezo?crisp schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:39:
Ik ook nietMooi, scheelt weer een feature inbouwen
Werkt gewoon op dezelfde manier. Klik op "browse", en typ de URL in het filename field van het "selecteer een file" dialoogje, na een klik op OK zal Fx hem downloaden naar zijn cache en de filename invullen uit je temp directoryWiethoofd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:43:
[...]
Hoezo?Bij je productreview werkt het in firefox mooi niet om zo afbeeldingen toe te voegen
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Luilakcrisp schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:39:
[...]
Ik ook nietMooi, scheelt weer een feature inbouwen
Ah... gevonden.. wel een beetje verborgen imo.
Afaik is het wel een Windows feature. Met Safari of FF op mn Mac kan ik het niet. Pluspuntje voor Windows dusWiethoofd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:11:
Als firefox de boel download/inlaadt vanuit z'n cache/temp files zou het op linux/os x ook prima moeten werken. Opera en safari en zelfs chrome geen ervaring mee, maar zal waarschijnlijk niet veel anders zijn.
🌞🍃
Nee natuurlijk, jij snapt hetWiethoofd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:16:
Het is volgens mij niet een complete windows feature, net in iTunes een album art toegevoegd mbv de url plakken in het bestandnaam vak en hij werd meteen ingeladen in m'n ID3tag. (was wel op xp sp3, dus....)
Anyway, van het pasten van een url in het file dialog is een feature van het OS zo werkt dit ook in bijvoorbeeld onder Linux met bijvoorbeeld KDE.
Mij lukt het niet, onder Kubuntu 9.04, om middels een URL rechtstreeks een afbeelding te uploaden. Als standaard bestandsmanager gebruik ik Krusader.
Firefox:
Onder "Afbeeldingen uploaden (max 2MB per foto)" kan ik bij "locatie" niet direct een URL copy-pasten, en zelfs niet handmatig invoeren. Dan wordt automatisch de bestandsmanager geopend. Ook middels het opgeven van een URL via die bestandsmanager lukt het niet.
Opera:
Ik kan nu wel een URL invoeren, maar deze niet uploaden. In plaats daarvan krijg ik deze foutmelding te zien, wanneer ik op "Afbeeldingen uploaden" druk:

De afbeelding moet eerst echt gedownload worden, en vervolgens weer geupload. Zoals Standeman reeds aangaf zijn dit 2 extra stappen, en soms werken mensen op een computer waar ze ook geen schrijfrechten hebben. Imageshack heeft bijvoorbeeld een functie om rechtstreeks via de URL te uploaden. Ik zou het handig vinden als dat op een of andere manier misschien ook op GoT geïmplementeerd zou kunnen worden.