Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Van eigen os een image maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wat aan het experimenteren met mini osjes die op één diskette passen. Daarvoor downloaden ik tot nu toe de image file en plaatste die met rawwrite op een diskette.
Echter nu wil ik vanuit de broncode (geschreven in assembler) deze compileren, eventueel met flat assembler en daar dan op één of ander manier een image van maken hoe doe ik dat? Groeten.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga even wat quoten, want zo te zien heb je niet goed opgelet vorig jaar:
RobIII schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:27:
Beste Bert F,

Zoals je zult merken heb ik net je andere topic ook gesloten; bij deze gaat dit topic ook op slot. Ik zie dat je nieuw hier bent en dus wellicht nog niet bekend met onze gang van zaken, maar zoals je kunt lezen in onze (eerder vermeldde) Programming Beleid Quickstart is het hier dus niet de bedoeling om in 1 zin je vraag te dumpen en dan maar wachten op een antwoord.

We zien hier op GoT (en in [PRG] in het bijzonder ;) ) graag wat eigen inzet en initiatief over hoe je je probleem hebt geprobeerd aan te pakken, wat je dus zelf al hebt gedaan om tot een oplossing te komen. Dat kan een google-tocht zijn geweest, of onze eigen search (om maar eens 1 van de vele mogelijkheden te noemen). Misschien heb je wel gedebugged of andere dingen geprobeerd; hoe dan ook: dat zien we hier graag om te voorkomen dat we straks met suggesties aankomen die je al lang en breed hebt geprobeerd; daarmee verdoen we allemaal onze tijd dan.

Je bent (wederom ;) ) van harte welkom met een nieuw topic, maar hou je dan wel aan de voorgenoemde Quickstart.

Oh, en: Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)
Dit gaat hier wederom op. We zien een nieuw topic graag tegemoet, maar dan wel graag eentje waarin je niet zoveel open laat dat we niet eens antwoord kúnnen geven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.