Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] CD SP2 te downloaden of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Het klinkt allemaal heel raar de tital maar ik zal het uitleggen, ik heb het volgende probleem:

Ik had gisteren een computer staan die ik ff opnieuw moest installeren met een XP CD die wij hier gebruiken. dat ging allemaal goed totdat de Cdrom speler niet meer open wou.
Dus ik heb een paperclip gepakt en ben in dat kleine gatje wezen klote..
Toen raakte ik de CD. Die ging weer draaien omdat de CD weer naar binnen genomen werd omdat de CD speler niet open ging.

Nu heb ik op me CD een kras. Deze kras is dusdanig erg dat ik me XP niet kan branden en dat ik geen andere cd heb liggen voor een XP installatie.

- Ik heb een legale key. Deze zitten allemaal op de computer geplakt.

- Ik heb geen XP SP2 Pro cd meer.

Wel heb ik een technet account maar ik kan hem niet downloaden de ISO daar doordat deze grijs gevinkt staat.
Nu moet ik toch de CD hebben.

Is er een manier om bij Microsoft de Windows XP SP2 Pro cd (ISO) te downloaden waar ik me legale key op kan gebruiken? OF moet ik nu echt een nieuwe XP kopen?

Bij Technet kan het wel maar me account geeft dit grijs geselecteerd aan. :(

Alvast bedankt voor het advies.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

bel voor de grap eens met Microsoft. DIe kunnen je vast wel een nieuwe CD sturen als je oude beschadigd is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ik doen maar dat kost geloof ik 90 euries. Die doen dat niet gratis natuurlijk wat logisch is.
Maar dan het volgende probleem. Ik heb hem vandaag nodig >_<
En ik wil hem niet illegaal downloaden bij een 1 of andere torrent site. Dat is ruk.
Hij moet wel bij microsoft vandaan komen of technet. Iets in die richting.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leen er een van iemand?

p.s. en gebruik de search eens. Dit is al vaker voorgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank jullie wel voor de andwoorden.

Het is een Fujitsu Siemens laptop. Ik ben hier wezen zoeken en heb wel wat cd's gevonden voor een recovery. Ik hoop dat het de goeie is. Ik ga dat eerst even proberen.

Deze topic mag wel dicht. =]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vind ik nou ook, je had ook wel even kunnen zoeken voor je een topic opende ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.