1# Ik heb een SBS 2003 server met daarop uiteraard exchange 2003 draaien. De clients hebben Outlook 2000. Ik heb de contacten geëxporteerd van Outlook Express naar Outlook 2000. Maar nu heb ik het volgende probleem. De contacten staan uiteraard niet in de GAL op de exchange server maar dat hoeft ook niet. Maar het is toch zo als je een mail hebt verstuurd en daarna weer een mail wil versturen naar dezelfde persoon dat Exchange dat onthoud en ik alleen maar een letter hoeft in te tikken en dat Oulook het adres verder aanvult? Dat gebeurd nu namelijk niet.
2# En is het mogelijk om met Oulook 2000 naar meerdere contactpersonen tegelijk te sturen? Als ik nu in de contactenlijst 1 naam selecteer dan kan ik via mijn rechtermuisknop een mail versturen maar als ik meerdere contacten tegelijk selecteer dan is die optie weg.
Ik heb heel de ochtend zitten zoeken op internet maar ik heb helaas niets nuttigs kunnen vinden. Kan ieman mij helpen?
2# En is het mogelijk om met Oulook 2000 naar meerdere contactpersonen tegelijk te sturen? Als ik nu in de contactenlijst 1 naam selecteer dan kan ik via mijn rechtermuisknop een mail versturen maar als ik meerdere contacten tegelijk selecteer dan is die optie weg.
Ik heb heel de ochtend zitten zoeken op internet maar ik heb helaas niets nuttigs kunnen vinden. Kan ieman mij helpen?