Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2000] Mailadressen onthouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1# Ik heb een SBS 2003 server met daarop uiteraard exchange 2003 draaien. De clients hebben Outlook 2000. Ik heb de contacten geëxporteerd van Outlook Express naar Outlook 2000. Maar nu heb ik het volgende probleem. De contacten staan uiteraard niet in de GAL op de exchange server maar dat hoeft ook niet. Maar het is toch zo als je een mail hebt verstuurd en daarna weer een mail wil versturen naar dezelfde persoon dat Exchange dat onthoud en ik alleen maar een letter hoeft in te tikken en dat Oulook het adres verder aanvult? Dat gebeurd nu namelijk niet.

2# En is het mogelijk om met Oulook 2000 naar meerdere contactpersonen tegelijk te sturen? Als ik nu in de contactenlijst 1 naam selecteer dan kan ik via mijn rechtermuisknop een mail versturen maar als ik meerdere contacten tegelijk selecteer dan is die optie weg.

Ik heb heel de ochtend zitten zoeken op internet maar ik heb helaas niets nuttigs kunnen vinden. Kan ieman mij helpen?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

#1 Je bedoelt dat Outlook de naam aanvult? Dat doet exchange niet.

Money for nothin' and your chicks for free

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
1. Die namen worden in een NK2-bestand bijgehouden in Outlook 2003/2007, geen idee eigenlijk of dat bij voorgaande versies ook al zo was. Die NK2 vind je iig in de Application Data :)

2. Natuurlijk, klik op de "Aan" knop en vervolgens op elke naam die je wil?

Of ik begrijp het niet helemaal goed, maar ik vind dit een Outlook vraagje. Ik verplaats dit topic:
Windows Servers en Server-software > Officesuites en -software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:10:

2. Natuurlijk, klik op de "Aan" knop en vervolgens op elke naam die je wil?

Windows Servers en Server-software > Officesuites en -software
Klopt maar als ik op "aan" klik dan staat mijn lokale adresboek er niet bij terwijl ik ze wel geimporteerd heb uit Oulook Express. Enig idee hoe ik dit toe kan voegen aan Outlook 2000?

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-11 13:52
Dat auto complete was er niet in outlook 2000, wel in Internet explorer en Outlook Express.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er zit in dat venster toch een knopje om van adresboek te switchen? Ik weet zeker dat je dat in Outlook 2000 hebt. Als het adresboek er niet bij staat moet je in de eigenschappen van het mapje nog aanzetten dat het als Outlook-adresboek gebruikt mag worden. Ook kan je het als standaard instellen....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 10:38:
2# En is het mogelijk om met Oulook 2000 naar meerdere contactpersonen tegelijk te sturen? Als ik nu in de contactenlijst 1 naam selecteer dan kan ik via mijn rechtermuisknop een mail versturen maar als ik meerdere contacten tegelijk selecteer dan is die optie weg.

Ik heb heel de ochtend zitten zoeken op internet maar ik heb helaas niets nuttigs kunnen vinden. Kan ieman mij helpen?
Twee opties: distributie-lijst aanmaken op je Exchange server, of handmatig inkloppen in Outlook.

Exchange distribution lists
Via Outlook 2000

Verwijderd

Topicstarter
Het is alweer een tijdje geleden maar de oplossing was dat de service "outlook adres book" niet was toegevoegd. Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1