Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Werk zelf eens voor je poen!
effe laten roken, een WC spay erbij, laten weg treken, en dan dom spelen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
probeer het eens uit
Asus K8V Deluxe / AMD 3000+ 64bit / Kingston 2x256 pc3200 / Ati Radeon 9700 Pro / IIyama 19" A902MT Vision Master Pro 451 / Maxtor 40Gb & Western Digital 80Gb / Lite-On 16x10x32 / SBLive 1024
Misschien dat er een zegelbeveiliging over de kap zit? Dan kun je hem idd beter niet los schroevenOp woensdag 21 februari 2001 21:48 schreef mazzzterrr het volgende:
Het slaat nergens op wat jij vraagt, want in de tijd dat je dit tikt had je allang die kast kunnen openschroeven....maargoed BIOS flashen is de beste oplossing.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
een floppy open schroeven <-----vakwerk
lucifers verkruimelen en het stof vermengen met wat nagelak.
Dit op de schijf van het floppy smeren.
dichtschroeven.
floppy erin en het schijnt dat ie dan kapot gaat.
Heb dit nooit geprobeert dus als een of andere gek nu de drang voelt om het wel te doen. Laat me het efekt ff weten
Verwijderd
Geloof niet dat je eerder van mij een posting aangetroffen hebt, toch?
Ik vind het laag dat je iemand die je vreten betaald naait om je eigen zin door te drijven. Punt!
http://dxz1.www2.50megs.com/Bomps/Disk.htmOp woensdag 21 februari 2001 21:58 schreef --BoBo-- het volgende:
Wat ook schijnt te werken:
een floppy open schroeven <-----vakwerk
lucifers verkruimelen en het stof vermengen met wat nagelak.
Dit op de schijf van het floppy smeren.
dichtschroeven.
floppy erin en het schijnt dat ie dan kapot gaat.
Heb dit nooit geprobeert dus als een of andere gek nu de drang voelt om het wel te doen. Laat me het efekt ff weten
is uitleg
blablabla.. neem me niet zo serieusOp woensdag 21 februari 2001 22:02 schreef snnasss het volgende:
Hoezo Bigs let ik niet op en hoezo weer?
Ik vind het laag dat je iemand die je vreten betaald naait om je eigen zin door te drijven. Punt!
zijn pa's WERK betaald het!!Op woensdag 21 februari 2001 22:02 schreef snnasss het volgende:
Hoezo Bigs let ik niet op en hoezo weer?
Verwijderd
- truukje met de flop
- truukje met de harddisk
- truukje met het bios
en dan, om het af te maken,
- voltage selector op 110.
Als je dan nog niet bevredigd bent, zou ik als ik jou was het RIAGG bellen.
Verwijderd
moet je die even omzetten en dan opstarten gaat ie wel effe stinken maar is ie wel kapot :::::)))))))))))))))))))))
Verwijderd
Nu nog iemand die het uitprobeert, want die site zegt natuurlijk nog niet dat het werkt.Op woensdag 21 februari 2001 22:02 schreef Plague het volgende:
[..]
http://dxz1.www2.50megs.com/Bomps/Disk.htm
is uitleg
liefhebbers
ik zag geloof ik net nog een topic over wat te doen met een 286
By each crime and every kindness, we birth our future
Verwijderd
echo Stack error on line 344
echo System halted
C:\windows\blaat.exe
en de blaat.exe is een andere exe file (naar keuze) die je ff opent in EDIT en ff de 1e 2 tekens weghaald (MZ dus). als je clueless bent boot die bak nooit meer
en dan hopen dat je em thuis mag hebben als linux bak ofzow omdat jij een computerkiddie bent die die bakken altijd open wilt slopen enzow
Verwijderd
Op deze manier toch proberen je gelijk te halen is te triest voor woorden, puberaal.
Verwijderd
Maar goed, die baas is of een kniepert dat ie jouw vader geen betere pc wil doen, of jouw vader doet zulk werk dat een nieuwe pc overbodig is
ik heb het gedaan. Samen met een paar vrienden. Ik zal ff kort vertellen wat er aan de hand was.Op woensdag 21 februari 2001 22:07 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Nu nog iemand die het uitprobeert, want die site zegt natuurlijk nog niet dat het werkt.
liefhebbers
ik zag geloof ik net nog een topic over wat te doen met een 286
Er was eens een gozer die wij vreselijk haten
JIJ leest niet goed.Op woensdag 21 februari 2001 22:23 schreef snnasss het volgende:
Nee Plaque... deze PC is van zijn Pa zijn werk. Over de nieuwe wordt niets gezegd. Wie leest er hier niet goed?
Deze jongen EN zijn vader willen dat ze een nieuwe PC op het werk krijgen,
de enige die betaald is de baas.
Pa en zoon willen die PC gewoon onverdacht slopen.
SSNASS!!!! leze jij!!!Op woensdag 21 februari 2001 21:38 schreef Machiel187 het volgende:
Als die pc namelijk stuk is krijgt hij van z'n baas een nieuweIdeeen graag
Even de spaning van de voeding op 110 zetten is idd wel een leuke optie. (wel balen natuurlijk, als hij alleen een nieuwe voeding krijgt
Verwijderd
Maakt de strekking van mijn posting alleen maar erger... nu zijn het 2 embryo's.
6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750
Verwijderd
Zou voor de 110 V gaan en dan de schoonmaker of wie dan ook de schuld geven: "zal er wel met de stofzuiger tegenaangekomen zijn...".
Net alsof het langzaam van de ouderdom is gekomen,
MAAAAAAAAAAR, niet te hard laten vallen, anders valt het teveel op, beter is het om hem een paar keer zachtjes te laten vallen totdat je zachtjes die tikjes hoort.
Maarruh, die truuk me die diskette, superkoel!, da willik oowk ergus probere!
I see dead pixels...
Ik denk trouwens dat die HD molesteren op een subtiele manier (laat het desnoods een weekje duren) de beste manier is.
Als je zo'n floppy probeerd en iemand sloopt dat ding open valt het misschien een beetje op ?
Verwijderd
(Wel effe handschoenen aan doen heh, anders prikt het zo..)
Maar anders wel een lekker ziek onderwerp hoor...
'sloop' hem dan op een manier dat ie wel weer aan d epraat is te krijgen.. dus bijv. een crashend progje in de autoexec.bat oid..
Verwijderd
Je weet niet hoe de baas ermee omgaat.
mogelijkheid 1:
Oh hij is kapot? hup bij grof vuil! (in dat geval kun je proberen em zelf mee te krijgen
mogelijkheid 2:
Hij laat em eerst nakijken offie nog te fixen valt (in dat geval ben je de lul
Verwijderd
Gewoon als niemand kijkt een pinnetje van de stroom connector achterop afbreken met een tangetje (Niet de randaarde dus
Stekker d'r weer in, duurt jaren voor ze er achter kome waar het aan lag.
wat je ook kunt doen, als er bijv. nu 2 simmetjes inzitten van 8mb, dat vervangen door eentje van 8 en eentje van 4
dat gaat ook niet goed op een pentium, en de kans dat je er echt iets mee sloopt is vrij klein.
maar om nou die comp te slopen vinnik ook een beetje te ver gaan
ach...in een volgend leven lach je er om!
Dit topic is gesloten.
![]()