Toon posts:

Vraagje over reviews

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik weet niet zeker of ik dit in dit fora moet plaatsen maar dit leek mij het meest toepasselijke.
Hoelang duurt het voordat er een product word toegevoegd voor de productreview-database?

Ik zit nu zo'n 3 weken in de VS en om dat te vieren heb ik maar een nieuwe laptop besteld, en die zou ik graag willen reviewen voor iedereen hier.
Ik heb hem denk ik zo'n 2 weken geleden ingevoerd en wacht nu nog steeds op een e-mailtje dat hij is toegevoegd ofniet?

Thanks in advanced,
Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dit hoort niet in Geachte Redactie maar in Pricewatch - *schopje*

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die submit is een paar weken al afgekeurd. Ik vermoed dat hij is afgekeurd omdat er niet genoeg gegevens bij de laptop waren ingevoerd of iets dergelijks. Geen idee waarom je geen mailtje hebt gehad.

Als je het precies wilt weten kan je het beste even contact opnemen met degene die je submit verwerkt heeft en dat is spice.

[ Voor 16% gewijzigd door Orion84 op 09-09-2008 12:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan bedankt voor het verplaatsen.
En Orion84 ook bedankt voor de reactie, ik hoop dat ik hem toegevoegd kan krijgen.

Groeten,
Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
De reden dat de laptop is afgewezen, is dat wij geen white label of build to order (zegmaar custom) laptops in de Pricewatch opnemen. De reden daarvoor is dat build to order laptops simpelweg niet op prijs te vergelijken zijn, er zijn teveel mogelijke modellen en het aantal winkels dat een specifiek model kan leveren is vaak erg beperkt, om maar te zwijgen over het feit dat dit meestal slechts een partij is. Als laatste argument kan ik aandragen dat er voor de door jou gemelde laptop uberhaupt geen prijzen in ons klantenbestand, en ik verwacht uberhaupt in Nederland, te vinden zijn.

Super tof dat je een review wilt schrijven en ik vind het erg rot dat ik je niet tegemoet kan komen in deze, maar wij besloten geen build to order op te nemen omdat dat een gebed zonder eind zou zijn :(

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kun je voor zulke gevallen niet de reviews op een aparte plek neerzetten?
Zodat we alsnog de review(s) kunnen lezen hier?

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 09-09-2008 23:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Raven schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 23:40:
Kun je voor zulke gevallen niet de reviews op een aparte plek neerzetten?
Zodat we alsnog de review(s) kunnen lezen hier?
Niet op de frontpage. Ik zou een ervaringentopic in Complete Systemen & Laptops aanraden; lees wel even de faq daar en/of laat je topic-opzet aan een van de CSL-mods lezen voordat je post :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Het is niet de bedoeling er meerdere accounts op na te houden, check je mail.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.