Toon posts:

Fout code 39 in de apparaatbeheer met de 8800 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,,

Ik heb het volgende probleem met mijn pc en ik wou heel graag jullie hulp inschakelen.

Ik krijg het volgende fout bericht in de apparaat beheer wat betreft mijn 8800 Gt in windows vista 32

Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

( ik heb wel de goede drivers gedownload van nvidia site en ik heb ook meerdere drivers geprobeerd )

Ik heb de driver verwijderd en nieuwe driver geinstalleerd ( ik heb de driver goed verwijderd met driver cleaner pro ), maar niets is verhlopen,,,ik heb ook de pc 3 keer formatteerd, en nog steeds het zelfde probleem.

Ik heb windows xp erop gezet en altijd het zelfde fout melding.

Ik heb de bios op default gezet, nog steeds de ene foutmelding
Ik heb Digital Driver Signing uitgezet zowel in vista en xp, maar heeft niet geholpen.

Ieamand engie idee voor mij?

alvast bedankt.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Kan je die kaart misschien in een andere PC proberen? Wellicht zit het probleem in de kaart zelf.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Ik had toevallig een oude nvidia kaart geprobeerd: asus 6200 en helaas de zelfde foutmelding,,,,,maar is het software probleem of hardware volgens jouw?