doe maar even searchgotten, maar de toplines zijn meestal wel bevredigend (prijs-prestatie).
Hier staat een andere searchgot: http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet
Ga maar voor een IBM ThinkPad. Die dingen rulen echt 
Werken we op de zaak mee. Nooit prob's ofzo. Enne, veel beter dan Toshiba of Compaq, etc.
DJ

Werken we op de zaak mee. Nooit prob's ofzo. Enne, veel beter dan Toshiba of Compaq, etc.
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Bij DELL hebben ze ook leuke laptopjes.
Ik heb zelf wel een gekeken voor die dingen, en ben toen tot de conclusie gekomen dat de compaq's te dik zijn en de rest te duur is.
Gewoon ff www.dell.com inkloppen
Ik heb zelf wel een gekeken voor die dingen, en ben toen tot de conclusie gekomen dat de compaq's te dik zijn en de rest te duur is.
Gewoon ff www.dell.com inkloppen
Greetings, Phantone :)
Deze post lijkt me hier niet direct thuishoren...
Heb van me baas n Compaq E500 -> wel ok.
Moet nu verplicht werken op een Topline (zit gedetacheerd bij een niet nader te noemen Nederlands Spoorweg-bedrijf). Dit is dus echt een kl#te-ding. Nooit kopen!
Lijkt wel Bart Smid eigen merk!
Moet nu verplicht werken op een Topline (zit gedetacheerd bij een niet nader te noemen Nederlands Spoorweg-bedrijf). Dit is dus echt een kl#te-ding. Nooit kopen!
Lijkt wel Bart Smid eigen merk!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Vriend van me heeft een Compaq Armada 1700 gehad, echt een goed ding was dat, alleen het videokaartje was niet zo snel. Maar 8500 piek, daar heb je volgens mij wel een leuke laptop voor hoor !! Fujitsu laptop zou ik niet kopen, want die dingen zijn echt ERRUG fragiel. De keuze zou bij mij gaan tussen Compaq, Toshiba of Dell. Die Armada 1700 van vriend van mij heeft trouwens een errug goede boxjes, dat viel me meteen op.
Ik gebruik zelf een Toshiba Tecra 8000, en mijn ervaringen daarmee zijn 100% positief.
Strak scherm, 14.1". De enige maar, het diskette station is los, maar heck, wie gebruikt er nog diskettes..
Strak scherm, 14.1". De enige maar, het diskette station is los, maar heck, wie gebruikt er nog diskettes..
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Ik heb zelf een Toshiba Satellite Pro 4200. errug lekker dingetje. Zit ook een lekker video kaartje (savage 2000 MX) loop snel. heb een celeron 2 500 Mhz. en 15 inch TFT
pas net in je budget.
pas net in je budget.
hmmz ik heb niet zoveel verstand van laptop's maar ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen want sommige laptops hebben tegenwoordig wel goede videogedeelte's
Daarnaast heeft compaq wel goede speakertjes ( JBL! )
En het scherm kan ook veel in je keuze uitmaken en voor 8500 heb je een goede laptop hoor !
ik zou gewoon ff naar een GOEDE grote winkel gaan waar ze je wel ff 2 uur lang verschillende willen laten zien zodat jijzelf kunt ervaren hoe het scherm, videogedeelte is en hoe jij het werken met dat bepaalde toetsenbord en muis(vervanger) vindt.
Daarnaast heeft compaq wel goede speakertjes ( JBL! )
En het scherm kan ook veel in je keuze uitmaken en voor 8500 heb je een goede laptop hoor !
ik zou gewoon ff naar een GOEDE grote winkel gaan waar ze je wel ff 2 uur lang verschillende willen laten zien zodat jijzelf kunt ervaren hoe het scherm, videogedeelte is en hoe jij het werken met dat bepaalde toetsenbord en muis(vervanger) vindt.
.
Ik verwacht over een paar dagen mijn Dell Inspiron 3800 
14,1" scherm, Celeron 500MHz, 64MB, 6GB, tas, win98, works suite 2000, voor 5300 piekies

14,1" scherm, Celeron 500MHz, 64MB, 6GB, tas, win98, works suite 2000, voor 5300 piekies
Uhm, niet om het een of ander, maar er zit een Celeron-1 500 Mhz in, geen Celeron-2... ik heb er hier net 11 staan die ik nog klaar moet maken van een klant...Ik heb zelf een Toshiba Satellite Pro 4200. errug lekker dingetje. Zit ook een lekker video kaartje (savage 2000 MX) loop snel. heb een celeron 2 500 Mhz. en 15 inch TFT pas net in je budget.
Idd, prima ding, alleen die $@&%)@(-Xircom klote-netwerkkaart
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1