Verwijderd

Topicstarter
ik ben een 2e mediacenter aan het bouwen

het betreft een HP desktop met hier op MCE 2005. Hier heb ik een avermedia a169 duo card ingebouwd. da diverse problemen met adres toewijzingen en jumper instellingen doet de kaart het in mce. tenminste. dat dacht ik

nu krijg ik na het installeren ten eerste maar met 1 tuner beeld, de 2e blijft zwart..

ten tweede als ik wil opnemen krijg ik de melding" wegens opgelegde restricities van de rechthebbende kan dit programma niet worden opgenomen" (iets in deze trend).

op mijn eerste mediacenter heb ik daar helemaal geen last van (hier zit 2 x de avermedia 150 in)
is dit iets nieuws van microsoft? ala amerikaanse stijl?

na diverse drivers etc geprobeerd te hebben diverse fora te hebben nagezocht hoop ik dat iemand anders een betere ervaring heeft? en zo JA hoe? ik begin een beetje gefrusteerd te raken vn deze kaart..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Een TV tuner is een recording kaart, die valt dus onder LCD, Plasma, Projectie & Recording :o

Move OH -> LPPR

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Dion

andere meldingen vallen onder beeldkanonnen

zou je m daar naar toe willen verplaatsen ik krijg hier niet echt reactie

thnx

Verwijderd

Ff een subtiel schopje :-)

Heb een tijdje geleden zelf mijn topic geopend op dit forum ivm de (xp-)drivers van zo'n AverMedia A169, namelijk over het feit dat je ze nergens op het internet kan vinden :-p

Kan je voor mij alsjeblieft op de één of andere manier je drivers ergens uploaden? of ze mij doormailen?

Dat laatste kan naar nickgaens [at] yahoo [puntje] com

Alvast bedankt bij voorbaat!!!!!!!!!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2025
Drivers zijn bij mij te downloaden op http://www.peterhendrix.nl/AverMedia_A169.zip

Verder ben ik stiekum ook nog op zoek naar zo'n kaart, dus weet je waar ik ze kan kopen dan hoor ik het graag.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)