Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke player gebruiken om HDTV af te spelen *

Pagina: 1
Acties:

• retanik
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09 08:33
ik gebruikte altijd VLC player om films te kijken, maar 720 en 1080p pakt hij toch niet zo lekker. hapert als een gek, (geluid gaat wel door film staat even vast)
nou ik heb een nieuwe player gezocht, Zoom Player, doet het helemaal perfect niets hapert.

helaas kwam ik vanmiddag erachter dat zoom player niet om kan gaan met .m2ts files.

ik heb andere programma's geprobeert zoals cyberlink powerdvd enzo maar allemaal haperen ze.
ook hardware acceleratie aan of uit maakt geen verschil

het lijkt me dat het niet aan mn systeem kan liggen

-Q6600, 8800GT, 4gig ram, P5k

ik heb al vele dingen geprobeert, en een film kijken terwijl het beeld af en toe ff blijft steken is ook niet alles

hopelijk kan iemand me helpen
alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door retanik op 08-09-2008 22:20 ]

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
KMPlayer
CoreAVC & AC3 Filter

Dit was de winnende combo bij mij :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zo moeilijk is het toch niet om een goede topictitel te maken? Ik maak die halve van jou even af:

Afspelen high def > Welke player gebruiken om HDTV af te spelen *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• retanik
@Alpha- Bedankt ik ga het proberen

@spider ja sorry, was even snel gepost mijn fout, en bedankt!

Maar zou iemand me kunnen uitleggen hoe dit kan? want aan mn spullen kan het niet liggen toch?

[ Voor 33% gewijzigd door retanik op 09-09-2008 13:58 ]

• Alpha-
Veel codecs gaan niet zo lief om met HD materiaal. Zelf heb ik een Q6600 en 8gb geheugen (8800GT maar niet relevant aangezien hij toch niet voor video gebruikt wordt, waar ik tevens niet de reden voor weet) en HD .mkv films haperden ook in VLC (WMP speelde ze uberhaupt niet af). Na wat ge-google kwam ik op deze combo en hij werkt goed.
KMPlayer is wel wat configureer werk, vooral als je 5.1 hebt maar het is het waard :)

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:16
.mkv files kun je afspelen met PowerDVD en deze ondersteund ook Nvidia pure video(zo heet dat toch?) dan word alles gerenderd op je graka wat beter werkt dan je CPU.

• Alpha-
Klopt maar ik snap niet waarom alleen PowerDVD dit ondersteunt...
Als VLC of KMPlayer dit nou zouden ondersteunen... ik ben het zat 3 verschillende players alleen voor video nodig te zijn :P

• berendhaan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:16
Alpha- schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:11:
Klopt maar ik snap niet waarom alleen PowerDVD dit ondersteunt...
Als VLC of KMPlayer dit nou zouden ondersteunen... ik ben het zat 3 verschillende players alleen voor video nodig te zijn :P
Misschien omdat ze een deal met Nvidia hebben ofzo?
Ik zou het niet weten.

• retanik
nou ik vind het maar apart, maarja
het werkt nu in ieder geval
bedankt alpha voor die combo, en rest voor het bekijken

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Media Player Classic - Home Cinema heeft ook DXVA ondersteuning.
Pagina: 1