Toon posts:

Waar blijft Xbox Jasper??

Pagina: 1
Acties:
  • 1.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey y'all,

ik zit vol ongeduld te wachten tot de Xbox360 met Jasper chipset uitkomt, en volgens allerlei bronnen zou dat in Augustus danwel zeer vroeg in September gebeuren, maar vooralsnog hoor ik helemaal geen updates. Weet iemand meer? En enig idee hoe lang het zal duren voordat de eerste chips ook in Nederlandse Xboxen te vinden zijn?

Ik wil eindelijk Halo3 spelen... zonder kans op RROD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:30

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is de kans op een RROD al een hele tijd terug gereduceerd naar een minimum. De laatste series zijn volgens mij gewoon goed.

Sowieso, volgens mij word nooit bekend gemaakt dat er een nieuwe chipset uitgebracht is, dus via de officiele kanalen zal het niet naar buiten gebracht worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Waarschijnlijk bij de volgende prijsverlaging in Europa. Over niet al te lange tijd dus. Maar een beetje eigenresearch had geen kwaad gekund.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

R420R schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:09:
Waarschijnlijk bij de volgende prijsverlaging in Europa. Over niet al te lange tijd dus. Maar een beetje eigenresearch had geen kwaad gekund.
Komt er een prijsverlaging dan?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als iemand meer weet staat het vast wel in Het Xbox 360 ervaringen Topic #51 of elke andere mogelijke plaats op het www. GoT is geen helpdesk waar je zomaar elke vraag kunt dumpen, dus laat dit maar ;)

Dit topic is gesloten.