Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar mobiele telefoons met goede geluidskwaliteit ( hard en mooi klinkend) door de speakers, dus als je het als zeg maar muziek player zonder oordoppen gebruikt. Wie kan mij wat voorbeelden geven? Ik weet alleen dat de n95 8gig hele mooie geluid heeft en hij gaat ook reelijk hard in tegenstelling to andere telefoons.

alvast bedankt

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zodat je lekker in de trein met je vrienden naar je boemlauwe beats kunt luisteren? In dat geval mag je het even zelf uitzoeken. :P

Verwijderd

W850i heeft goede speakers (een stuk harder dan de W810i) Maar de N70 klinkt toch nog harder dan de w850i (maar niet betere kwaliteit).

Het is trouwens veel beter om gewoon kleine speakers mee te nemen die in je zak passen ofzo.. Sommige werken zelfs op de batterij van je telefoon.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2008 19:11 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe je het ook went of keert, dit is een 'ik zoek een telefoon'-topic en die zien we hier liever niet (vnl omdat ieder zijn eigen mening heeft, zie ook GSM's Beleid). Ga eens langs een winkel en vraag of ze je het een-en-ander kunnen laten horen. Zoek eventueel een MediaMarkt op waar ze de toestellen aan hebben staan en speel met die toestellen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.