Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 08:57
Ik vraag me af ik nou de enige ben maar ik merk als internet totaal plus (nu laptop executive) klant echt helemaal niks van de hogere upload waar t mobile sinds 1 september mee adverteerd.
Ik werk op verschillende locaties in Amsterdam waarbij ik die 1.4 Mbps goed kan gebruiken,
Bv om te voipen, en tegelijk grote bestanden, offertes weet ik niet allemaal te versturen.
Met verschillende test op het internet (mordax.nl speedtest.nl) kom ik nooit verder dan tussen de 17 Kb en 30 Kb.

Als het om wat grotere bestanden gaat via FTP dan zie ik de snelheid wel omhoog kruipen naar max 42 KB per seconde. Ik merk wel dat de snelheid met tijdstip van de dag te maken heeft
Tmobile zegt het in onderzoek te hebben (niks dan lof trouwens voor de helpdesk)
maar is dit nu incidenteel of zijn er nog meer klanten die geen Hsupa krijgen en daar in feitelijk nu wel voor betalen??
100 Kb per seconde moet toch zeker haalbaar zijn lijkt me.
Download gaat wel als een speer. 8)

grtz

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze vraag past prima in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv ; graag daar verder. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.