Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mercenaries 2 weigert te starten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.429 views

• optimizer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10-2021
"Mercenaries 2: World in Flames is unable to continue due to an error initializing your graphics hardware"

Dit terwijl ik een 8800 GTS 640 MB heb met de laatste drivers (175.19) en DirectX.
Uiteraard heb ik bij geen enkel ander spel ergens last van.

Kon er op google etc zo goed als niks over vinden, dus wat hulp zou erg geapprecieerd zijn.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

De crack die bij de torrent versie zit geeft naar het schijnt die error })

@TheZeoorez
Nochtans zie ik allerlei torrentfora met hetzelfde probleem wanneer ze de bijgeleverde crack gebruiken. Daar mag ik evenwel niet naar linken. Comments op mininova gaan misschien nog: http://www.mininova.org/com/1770948 - check comment 109, 110, 116, 122, 127. Zo onzinnig lijkt mijn commentaar dus niet.

[ Voor 68% gewijzigd door YellowOnline op 08-09-2008 18:49 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik google anders binnen een paar minuutjes dit op: http://www.pandemicstudio...ity/viewtopic.php?id=9686

Oftewel: zoek een vervanger voor binkw32.dll, dat schijnt voor sommigen te werken. Doet het dat niet is er denk ik weinig dat je kunt doen op het wachten op een update voor dit spel na.
YellowOnline schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:38:
De crack die bij de torrent versie zit geeft naar het schijnt die error })
Onzin.

[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 08-09-2008 18:44 ]

• optimizer
  • Laatst online: 29-10-2021
Dat probleem met de crack is een ander verhaal, ik heb allang de goede crack van reloaded.

Die binkw32.dll vervangen is voor als je blijkbaar een of andere error met het geheugen hebt, hetgeen bij mij niet het geval is. Toch even geprobeerd en het doet niks.

Bedankt voor de moeite :/

• TheZeroorez
  • Niet online
Mja, misschien is het dan toch geen goede proper. Zolang je niet de originele .exe draait is het toch een totaal andere kwestie, want vaak wordt er toch heel grondig gesloopt aan een belangrijk deel van de game.

Gezien de kans groot is dat de probleem aan je warez ligt, doe ik dit op slot. Mocht je de originele versie hebben kun je uiteraard terug komen.

Dit topic is gesloten.