[Firefox 3] taalfoutje ?

Pagina: 1
Acties:

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Goeden'avond' :)

Ik zit hier met een vraag over Firefox, de search wou me namelijk niet helpen :/
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2qiy1l1.png

Zoals jullie al kunnen zien klopt er iets niet met die taal, dat komt omdat ik een paar maanden geleden per ongeluk een Russische (oid) versie heb geinstalleerd :+

Daarna had ik die naar de prullenbak gesleept, en de NL-versie geinstalleerd,
maar die regel blijft toch staan ? Spotlight vind ook niets speciaals als ik na het verwijderen naar 'firefox' zoek. Dusss weet iemand hoe ik dit schoonheidsfoutje wegkrijg ? :)

filenox

Verwijderd

Waarschijnlijk kan je die verwijderen bij je bladwijzers, dus je kan hem deleten bij 'Bladwijzers Organiseren'.

• filenox
Nee, dat gaat jammer genoeg niet.
En even vergeten te melden; bijna heel m'n venster van Bladwijzers organiseren is 'Russisch'

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Dat is de Bookmarks Toolbar map, deze kan je niet vanuit Firefox verwijderen of hernoemen. Je zou eventueel je Firefox profile kunnen verwijderen. Je verliest hierdoor wel je settings, bookmarks, history en dergelijke. Dit profile vind je in (home directory)/Library/Application Support/Firefox.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is de Bookmarks Toolbar en die is enigszins hardcoded.

{signature}

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Start Firefox eens met een nieuw profiel (voordat je oude profielen gaat verwijderen ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• filenox
Een nieuw profiel heeft de truk gedaan, gelukkig vraagt Firefox daarna ofdat je bladwijzers enzz wilt importeren van Safari (die hetzelfde zijn bij mij).

Dus ik ben alleen 2 addons en een thema kwijt(5min werk).
Bedankt voor de hulp ! _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1